Jump to content
Joriz

Welkom op het vernieuwde GTAGames.nl van 2017!


Na ruim vier jaar is het eindelijk tijd voor een nieuw jasje! Wat stiekem al maanden in voorbereiding is afgelopen nacht eindelijk uitgerold! We zitten nu op een forumsysteem wat geheel 2017 en 'Trump proof' is! :)

 

Nieuw in dit systeem is vooral dat op de smartphone en tablet het forum flink gemakkelijker is te bedienen door de volledige 'responsive' werking.

Daarnaast bieden we nu voor (nieuwe) leden de optie om in te loggen via Facebook, Google, Microsoft en Twitter.

 

Tevens ondersteunt het forum nu notificaties, waardoor je in browser direct een melding kan krijgen indien iemand bijvoorbeeld op je heeft gereageerd.

 

Ook aan de nerds is gedacht. Voorheen was dit nog deels, maar vanaf vandaag werkt voor alle bezoekers ons forum 100% via beveiligde verbinding. Op elke pagina zie je daarom een veilig 🔒 SSL slotje staan.

 

Dank aan alle testers die het nieuwe systeem de afgelopen tijd klaar hebben helpen maken, maar vooral heel veel dank aan Thundercover die er enorm veel tijd in heeft gestoken en samen met mij tot diep in de nacht bezig is geweest om de update goed te laten verlopen.

 

 

large.ipb4-laptop.jpg.c2904ea6864318adf7

Het GTAGames.nl 'hoofdkwartier' waar vannacht hard was gewerkt!

 

Zoals je waarschijnlijk al hebt gemerkt zijn er nog vele andere kleine verbeteringen te vinden. Waardoor het voor ons GTA Fans nog makkelijker is om de nieuwtjes, roddels en feitjes over Grand Theft Auto en Red Dead Redemption te delen. :dans:

 

Merk op: We zijn nog druk bezig om de nodige instellingen aan te passen en details op te lossen, het kan zijn dat het forum nog iets trager werkt dan normaal of dat bijvoorbeeld posts nog niet juist worden weergegeven. Mocht je buiten deze zaken de dringende behoefte hebben om fouten te willen melden, dan kan dat in het daarvoor bestemde Bug tracker forum. Daar vind je ook ons lijstje problemen waarvan wij het bestaan al weten.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

De nieuwe responsive layout ziet er heel leuk uit, maar het is niet echt praktisch naar mijn eerste inzicht. Alle informatie is minder compact, waardoor je schermruimte verliest op een computer.

 

Maar, ik moet zeggen dat er nu wel echt goed uitziet.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Het ziet er vrij netjes uit, maar na bijna vier jaar forummen met dezelfde layout is het gewoon een beetje wennen. Maar goed, ik heb enorm veel respect naar de administrators die meerdere uren bezig zijn geweest met het vernieuwen en updaten van het forum!

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

1 uur geleden, Sublime zei:

De nieuwe responsive layout ziet er heel leuk uit, maar het is niet echt praktisch naar mijn eerste inzicht. Alle informatie is minder compact, waardoor je schermruimte verliest op een computer.

 

Maar, ik moet zeggen dat er nu wel echt goed uitziet.

 

Ben het hier wel mee eens. Zeker gelikt, maar er zitten nog wel wat haken en ogen aan. Ik hoop dat er veel dingen wel gefixed kunnen worden. Bepaalde dingetjes, zoals de naam van DDG7 die niet mooi valt, statusupdates die minder tekst laten zien of de enorme tekstbonk als je iemands profiel bezoekt vind ik wel wat minder.

 

Andere dingetjes vergen natuurlijk gewoon wat gewenning. Alsof je een splinternieuwe auto hebt :puh: 

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

5 uur geleden, Joriz zei:

 

Ook aan de nerds is gedacht. Voorheen was dit nog deels, maar vanaf vandaag werkt voor alle bezoekers ons forum 100% via beveiligde verbinding. Op elke pagina zie je daarom een veilig SSL slotje staan.

Helemaal top :tu:

 

-

 

Het is even wennen, maar het ziet er wel weer overzichtelijker uit!

KUTGW!

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...