Jump to content

Import voertuigen behouden


Leroyhimself

Recommended Posts

Welkom op het forum, Leroy! Ik heb je vraag even afgesplitst naar een nieuw topic. Je bedoeld dat je de auto's wilt houden die je steelt? Dat kan in principe heel simpel. Als je eenmaal een auto hebt gestolen blijft die in de garage staan totdat jij besluit om 'm te verkopen. Je kan er dan bijvoorbeeld voor kiezen om nog meer auto's te stelen door weer terug te gaan naar je kantoor en een nieuwe opdracht te zoeken. 

 

Mocht je uiteindelijk auto's willen verkopen heb je de keuze welke auto je wil verkopen. Je kan tot vier auto's verkopen, maar dit hangt af van het aantal leden dat op dat moment voor je bedrijf werkt. Iedere extra lid kan één auto extra vervoeren tot een maximum van vier. Als je meerdere auto's gestolen hebt moet je als het goed is een auto kunnen kiezen die je wilt verkopen, dus niet per se de volgorde waar de auto's in staan. Ik hoop dat ik je vraag hier een beetje mee beantwoord heb. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Aah op die manier, maar dan moet ik je helaas teleurstellen. Je kan niet in die auto's stappen en ermee weg rijden jammer genoeg. Welke auto's wel een persoonlijk vehicle kunnen worden zijn de voertuigen die je voor de speciale cargo missies kan gebruiken. Alleen dan moet je ze kopen. Heb je de desbetreffende speciale missie gedaan krijg je korting op ze, maar dat is denk ik niet wat je zoekt. 

Link to comment
Delen op andere websites

Vreemd he? :puh:

Dat je wel voor onbekende personages aan wie je auto's van Car Stock levert je wel dure auto's mag stelen. 

Maar niet voor jezelf.... Hoe zou dat nou komen? :puh: Nou, omdat Rockstar of wil dat je veel werk levert voor peperdure wagens in Gta Online of dat je shark cards koopt. :clown:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...