Jump to content
PrioX

Character Transfer stopt, en nieuwe updates zijn onderweg voor GTA Online!


medium.af09f5c648a5fb1c1aa31890a15f8bbab

 

Character Transfer nog eventjes mogelijk
Rockstar Games heeft vandaag aangekondigd de Character Transfer-optie in GTA Online offline te halen. Deze optie zorgt ervoor dat spelers van de last-gen consoles (Playstation 3 en Xbox 360) hun GTA Online karakter en progressie kunnen overzetten naar een nieuwer platform (Playstation 4, Xbox One of PC). Spelers kunnen tot 6 maart 2017 gebruik maken van deze optie. Daarna is het niet meer mogelijk en zal je een nieuw karakter moeten aanmaken mocht je van platform overstappen. 

 

Nieuwe updates zijn onderweg
Rockstar bedankt haar fans voor een geweldig 2016. Op de Xbox One, Playstation 4 en PC zijn er in december 11 miljoen CEO organisaties gestart, 13 miljoen Stunt Races gespeeld, 11 miljoen Juggernaut matches gespeeld, 24 miljoen nieuwe motorclubs opgericht, en 10 biljoen voertuigmodificaties aangebracht. Rockstar Games zal in 2017 niet stil blijven zitten. Naast dat we natuurlijk vol smart op Red Dead Redemption 2 aan het wachten zijn die eind dit jaar (hoort) uit te komen (...het blijft Rockstar :clown:), kunnen we ook weer nieuwe GTA Online updates verwachten. Meer informatie over de nieuwe updates geeft Rockstar later. 

 

Wat voor soort update hoop jij nog te zien in GTA Online? Laat het ons weten! :) 

 

Bron: Rockstar Newswire

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Dit kan niets anders betekenen dat Rockstar Games (eindelijk) klaar is met GTA Online. De ideeën zijn op, de bonusweken zijn opgeschroefd naar twee weken en de stekker van vernieuwingen wordt er langzaamaan uitgetrokken. Hoewel ze het in artikel neerzetten, lijkt het mij een beetje een aparte aankondiging. Als in: de laatste updates zijn een feit. Binnenkort zal de focus op een nieuwe titel komen te liggen en het meest logische is inderdaad Red Dead Redemption 2. Tijden veranderen, gelukkig. 

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Rockstar is nog lang niet klaar met gta online er komen meer updates aan. Ik hoop op uitbreiding van de map!!!

 

8 minuten geleden, Bassieboy35 zei:

Dit kan niets anders betekenen dat Rockstar Games (eindelijk) klaar is met GTA Online. De ideeën zijn op, de bonusweken zijn opgeschroefd naar twee weken en de stekker van vernieuwingen wordt er langzaamaan uitgetrokken. Hoewel ze het in artikel neerzetten, lijkt het mij een beetje een aparte aankondiging. Als in: de laatste updates zijn een feit. Binnenkort zal de focus op een nieuwe titel komen te liggen en het meest logische is inderdaad Red Dead Redemption 2. Tijden veranderen, gelukkig. 

Ja rockstar is eindelijk klaar met de ps3

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Jammer dat Rockstar de Character Transfer laat stoppen.

Kan 2 dingen bedenken waarom en eentje is een goeie.

 

Je kan op de PS3 en de 360 heel makkelijk cheaten/hacken met geld omdat daar minder goed word gecontroleerd door Rockstar dan op de One, PC en PS4. Eenmaal als je het geld heb dan sluis je het door naar de One, PC of PS4. En dat is denk ik wat Rockstar wil laten stoppen. Heb het idee dat als je geld overs sluist met de Character Transfer Rockstar niet meer kan traceren hoe je aan het geld komt. Verbeter mij als ik het fout heb ;)

 

Andere reden lijkt mij om gewoon geld in het laatje te krijgen doordat mensen nu (denkt Rockstar) massaal over gaan van 360/PS3 naar de One, PC of PS4. Ze zetten die mensen nu gewoon onder druk is mijn mening.

 

Zoiets vind ik wel jammer voor die mensen die geen kwaad willen met de Character Transfer omdat ze gewoon nog willen wachten om een nieuwe console te kopen. Bijvoorbeeld Guardian1980 met wie ik al een hele tijd speel op de 360. Die heeft nu gewoon nog geen behoefte om een nieuwe console te kopen. Maar door dit soort nieuws lijkt het mij dat hij wel in een vervelende positie is gezet. En nog kort de tijd heeft om na te denken ook. Want ik heb met hem en andere spelers veel moeite gedaan om geld te verdienen. Het was gewoon het idee van hem om dat straks mee te kunnen nemen naar een nieuwe console. Maar het is nu aan hem om te beslissen of hij in een korte tijd veel geld moet betalen voor een nieuwe console of zijn hele werk in Gta Online op de 360 voor niets te hebben gedaan. Natuurlijk wel voor de vele lol die we hebben gehad ;) Maar vind het wel vervelend voor de mensen zoals Guardian1980 dat Rockstar zo old-gen mensen onder druk zet. 

Bewerkt: door GTAKevin023

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

GTAKevin023 noemde mijn naam al, ik ben nog steeds een die-hard 360-gamer. Ik had me al voorgenomen om richting het einde van dit jaar voor een nieuwe console te gaan. Rockstar dwingt me nu een keuze te maken, of ik moet een slimmigheidje uithalen om dit "probleem" te omzeilen.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

11 uur geleden, Guardian1980 zei:

GTAKevin023 noemde mijn naam al, ik ben nog steeds een die-hard 360-gamer. Ik had me al voorgenomen om richting het einde van dit jaar voor een nieuwe console te gaan. Rockstar dwingt me nu een keuze te maken, of ik moet een slimmigheidje uithalen om dit "probleem" te omzeilen.

Aangezien het hier online betreft zou het voor mij best makkelijk zijn: op welk platform game ik het meeste met vrienden/bekenden oid? 

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik ben blij dat ik ben ben overgestapt, maar als ik niet kon overstappen met een oud account dan had ik nog steeds wel het spel gespeeld als ik het echt GTA Online echt een tof spel vond. Maar ik kan best begrijpen dat mensen in een moeilijke positie komen te staan. Ik raad hun zelf niet aan om alleen voor GTA Online een nieuwe console te kopen, want de GTA Online community is ontzettend toxic in mijn ogen. Het kan leuk zijn met vrienden, maar als je het alleen speelt is het gewoon boring.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Zou tijd worden dat ze de X360/PS3 volledig loslieten. Van mij hoeven er geen nieuwe updates meer op GTA Online te verschijnen, misschien nog wat extra heists, maar vanuit het oogpunt van Rockstar heeft dat nu ook geen enkele meerwaarde meer. Tijd om het hoofdstuk GTA Online langzaam af te sluiten en beginnen te focussen op RDR2. :eten:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

3 uur geleden, Davedavy zei:

Aangezien het hier online betreft zou het voor mij best makkelijk zijn: op welk platform game ik het meeste met vrienden/bekenden oid? 

Ik denk dat je de vraag verkeerd stelt; nu game ik op de 360, maar iedereen met wie ik game speelt verder op de One. Dat is voor mij dus ook geen discussie, de volgende is een One.

 

55 minuten geleden, Asphyxiated zei:

Ik raad hun zelf niet aan om alleen voor GTA Online een nieuwe console te kopen, want de GTA Online community is ontzettend toxic in mijn ogen. Het kan leuk zijn met vrienden, maar als je het alleen speelt is het gewoon boring.

GTA Online is zeker niet de enige reden om een nieuwe console te kopen. Er zijn zoveel meer nieuwe spellen (in het vooruitzicht), plus dat er gewoon niks nieuws voor de 360 uit komt. 

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

18 uur geleden, Guardian1980 zei:

GTAKevin023 noemde mijn naam al, ik ben nog steeds een die-hard 360-gamer. Ik had me al voorgenomen om richting het einde van dit jaar voor een nieuwe console te gaan. Rockstar dwingt me nu een keuze te maken, of ik moet een slimmigheidje uithalen om dit "probleem" te omzeilen.

hoef je niet speciaal een slimmigheidje te noemen. vraag aan een vriend die wel op ps4/xboxe one of pc speelt en vraag of je daar  je account over mag zetten. dan heb je hem al overgezet en hoef je dus niet snel een nieuwe console te kopen

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...