Jump to content

[PS4] Vrouwen gezocht voor heisten


Liefste13

Recommended Posts

Welkom op het forum Liefste!

Helaas hebben we niet echt veel dames op het forum :-(

Misschien dat @Dutchy3010 nog wel eens GTA:O aanslingert of misschien de hoogbejaarde @ThunderDuck. Verder zijn we hier allemaal wel man (sorry als ik iemand vergeet xo). 

Maar waarom zou je zoeken naar medespelers van een bepaald geslacht? Met mannen kan het net zo leuk zijn :D

In ieder geval is het handig als je aangeeft op welk platform je speelt.

:cya:

Link to comment
Delen op andere websites

2 uur geleden, FrankyFourFingers zei:

Maar waarom zou je zoeken naar medespelers van een bepaald geslacht? Met mannen kan het net zo leuk zijn :D

Nee, wij zijn sexistisch tegenwoordig. Maar zoals Frank al zegt zul je heel weinig meiden tegenkomen in de wandelgangen van dit forum. Her en der misschien een enkeling, maar de kans is niet groot.

 

Het kan trouwens wel handig zijn om de console waar je op speelt te vermelden. :puh:

Bewerkt: door Ezra24rct3
Link to comment
Delen op andere websites

9 uur geleden, Ezra24rct3 zei:

Nee, wij zijn sexistisch tegenwoordig. Maar zoals Frank al zegt zul je heel weinig meiden tegenkomen in de wandelgangen van dit forum. Her en der misschien een enkeling, maar de kans is niet groot.

 

Het kan trouwens wel handig zijn om de console waar je op speelt te vermelden. :puh:

 

11 uur geleden, FrankyFourFingers zei:

Welkom op het forum Liefste!

Helaas hebben we niet echt veel dames op het forum :-(

Misschien dat @Dutchy3010 nog wel eens GTA:O aanslingert of misschien de hoogbejaarde @ThunderDuck. Verder zijn we hier allemaal wel man (sorry als ik iemand vergeet xo). 

Maar waarom zou je zoeken naar medespelers van een bepaald geslacht? Met mannen kan het net zo leuk zijn :D

In ieder geval is het handig als je aangeeft op welk platform je speelt.

:cya:

Ik speel met mijn schoonzusje.. onze mannen zijn nogal jaloers... niks seksistisch aan😂

 

8 uur geleden, TryX zei:

haha mijn vriendin en ik maken samen gebruik van gta online, beide een eigen character :puh:

Kan ze het een beetje? 😂

 

5 uur geleden, Danger_dog_guy_7 zei:

Ik ben een vrouw, je mag me toevoegen.

Leuk dankje.. maar in je naam staat Guy. ......

 

9 uur geleden, Ezra24rct3 zei:

Nee, wij zijn sexistisch tegenwoordig. Maar zoals Frank al zegt zul je heel weinig meiden tegenkomen in de wandelgangen van dit forum. Her en der misschien een enkeling, maar de kans is niet groot.

 

Het kan trouwens wel handig zijn om de console waar je op speelt te vermelden. :puh:

Misschien ben ik nu heel blond hoor maar console?

 

>>> Door ERRWINS: Berichten samengevoegd. Zou je in de toekomst hier rekening mee willen houden? :) <<<

Link to comment
Delen op andere websites

2 uur geleden, Ezra24rct3 zei:

Speel je op een PlayStation 4/PlayStation 3, Xbox One/Xbox 360, of op een PC?

Oooow zeg dat dan😂 ps4

 

2 uur geleden, Danger_dog_guy_7 zei:

Klopt. Ik maakte een grapje. Ik wil je natuurlijk altijd helpen, of iemand uit m'n crew. ;)

Lief.. maar we zoeken toch echt vrouwen😂

Link to comment
Delen op andere websites

3 uur geleden, Liefste13 zei:

 

Ik speel met mijn schoonzusje.. onze mannen zijn nogal jaloers... niks seksistisch aan😂

 

Kan ze het een beetje? 😂

 

Leuk dankje.. maar in je naam staat Guy. ......

 

Misschien ben ik nu heel blond hoor maar console?

 

ERRWINS: Berichten samengevoegd. Zou je in de toekomst hier rekening mee willen houden? :)

Uiteraard :puh: Momenteel lvl 88 dacht ik. Maar voornamelijk speel ikzelf.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...