Jump to content

Perongeluk character transfer?


Marco_3010__

Recommended Posts

Hallo, ik speel gta 5 op de playstation 4. Soms als ik gta opstarte kwam er character  transfer in m'n beeld te staan, maar dat klikte ik altijd gewoon weg. Een paar dagen geleden klikte ik per ongeluk op op accepteren en nu ben ik alles kwijt op gta 5. Ik had een heel goed account. Zou iemand weten of je het nog terug kan krijgen en als het kan hoe dan? Ik hoop dat iemand me kan helpen, want alles kwijt zijn op gta 5 is niet leuk. Alvast bedankt!

Link to comment
Delen op andere websites

Hallo Marco, welkom op het forum! 

 

Wat je kan proberen is van karakter te wisselen. Misschien dat je een oud (niet gebruikt) karakter hebt overgezet. Dit kan je doen via het menu: 

 

Pauze menu > Online > Swap Character 

 

Het kan zijn dat je dan je oude karakter weer ziet en deze kan selecteren. Hopelijk werkt het. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Zojuist, PrioX zei:

Hallo Marco, welkom op het forum! 

 

Wat je kan proberen is van karakter te wisselen. Misschien dat je een oud (niet gebruikt) karakter hebt overgezet. Dit kan je doen via het menu: 

 

Pauze menu > Online > Swap Character 

 

Het kan zijn dat je dan je oude karakter weer ziet en deze kan selecteren. Hopelijk werkt het. :)

Dat heb ik al geprobeerd maar bij mijn oude ben ik alles kwijt. Toch vriendelijk bedankt!

Link to comment
Delen op andere websites

Ah, dat is vervelend. Ik heb het even opgezocht. Het blijkt dat wanneer je een karakter overzet, je huidige wordt vervangen. En dat is denk ik bij jou ook gebeurd. Ik ben bang dat je het karakter kwijt bent. ;) 

 

Hier staat het beschreven. 

 

Citaat

Any existing PlayStation®4 GTA Online character and progression data will be replaced by your previous character and progression data during the transfer, except for any existing in-game money, which will be combined with your transferred balance.

 

Link to comment
Delen op andere websites

6 uur geleden, Matthias1999 zei:

Maar als je character getransferd is, dan is hij toch beschikbaar op het platform waar je hem naartoe getransferd hebt en kan je je character weer overzetten naar PS4?

Hij had een nieuw karakter aangemaakt op de PS4 en als je dan een character tranfer doet, wordt het PS4 karakter overgeschreven.

Link to comment
Delen op andere websites

3 uur geleden, Tommie59 zei:

Hij had een nieuw karakter aangemaakt op de PS4 en als je dan een character tranfer doet, wordt het PS4 karakter overgeschreven.

Dat is denk ik gebeurd ja.

 

19 uur geleden, PrioX zei:

Ah, dat is vervelend. Ik heb het even opgezocht. Het blijkt dat wanneer je een karakter overzet, je huidige wordt vervangen. En dat is denk ik bij jou ook gebeurd. Ik ben bang dat je het karakter kwijt bent. ;) 

 

Hier staat het beschreven. 

 

 

 

19 uur geleden, PrioX zei:

Ah, dat is vervelend. Ik heb het even opgezocht. Het blijkt dat wanneer je een karakter overzet, je huidige wordt vervangen. En dat is denk ik bij jou ook gebeurd. Ik ben bang dat je het karakter kwijt bent. ;) 

 

Hier staat het beschreven. 

 

 

Dat is echt balen, ik denk dat ik het niet meer terug kan krijgen ja.

 

Ik heb weleens een account aangemaakt op de ps3 en daar had ik wel een goeie naam op, maar ik speelde nooit op dat account en ik had nog een account nodig voor op de ps4 om samen online te gaan, dus had ik met dat account ingelogt en daardoor kwam er denk ik steeds character transfer in m'n beeld te staan.

 

>>> Door Tommie59: Berichten samengevoegd, als je iets aan je bericht wilt toevoegen kan je de 'Bewerken' knop onderaan je bericht gebruiken.<<<

 

Link to comment
Delen op andere websites

Je kan proberen Rockstar een request te sturen. Ik weet alleen niet of het helpt.

 

https://support.rockstargames.com/hc/en-us/requests/new

 

Nou moet ik alleen zeggen dat ik, gewoon tijdens 1e kerstdag, een probleem van mij is opgelost.

Ik was een auto kwijt geraakt. Toen ik de request had ingevuld kreeg ik na 1 dag wachten, tijdens 1e kerstdag,

de totale waarde van de auto terug in vorm van geld van Rockstargames + extra geld als excuses dat het probleem

is ontstaan. Dus ik vind dat Rockstar wel goed omgaat met problemen van andere mensen. ;) 

Ik weet alleen niet of het jou lukt met een character transfer fout maar je kan het altijd proberen. Beter dan niks doen ;)

Link to comment
Delen op andere websites

4 uur geleden, GTAKevin023 zei:

Je kan proberen Rockstar een request te sturen. Ik weet alleen niet of het helpt.

 

https://support.rockstargames.com/hc/en-us/requests/new

 

Nou moet ik alleen zeggen dat ik, gewoon tijdens 1e kerstdag, een probleem van mij is opgelost.

Ik was een auto kwijt geraakt. Toen ik de request had ingevuld kreeg ik na 1 dag wachten, tijdens 1e kerstdag,

de totale waarde van de auto terug in vorm van geld van Rockstargames + extra geld als excuses dat het probleem

is ontstaan. Dus ik vind dat Rockstar wel goed omgaat met problemen van andere mensen. ;) 

Ik weet alleen niet of het jou lukt met een character transfer fout maar je kan het altijd proberen. Beter dan niks doen ;)

Ik zal eens kijken, bedankt!

 

Mijn gta 5 online is wel op de cloud opgeslagen van de ps4 kan ik het dan misschien nog terugkrijgen of niet?

 

 

4 uur geleden, GTAKevin023 zei:

Je kan proberen Rockstar een request te sturen. Ik weet alleen niet of het helpt.

 

https://support.rockstargames.com/hc/en-us/requests/new

 

Nou moet ik alleen zeggen dat ik, gewoon tijdens 1e kerstdag, een probleem van mij is opgelost.

Ik was een auto kwijt geraakt. Toen ik de request had ingevuld kreeg ik na 1 dag wachten, tijdens 1e kerstdag,

de totale waarde van de auto terug in vorm van geld van Rockstargames + extra geld als excuses dat het probleem

is ontstaan. Dus ik vind dat Rockstar wel goed omgaat met problemen van andere mensen. ;) 

Ik weet alleen niet of het jou lukt met een character transfer fout maar je kan het altijd proberen. Beter dan niks doen ;)

Ik heb het geprobeerd alleen ik had een hele tekst getypt en foto's gemaakt moest ik nog iets aanklikken van wat ik kwijt was en toen kon ik geen tekst meer schrijven en waren m'n foto's weg, dus dan kan ik maar een auto aanklikken dat helpt ook niet.

 

3 uur geleden, Marco_3010__ zei:

Ik heb het geprobeerd alleen ik had een hele tekst getypt en foto's gemaakt moest ik nog iets aanklikken van wat ik kwijt was en toen kon ik geen tekst meer schrijven en waren m'n foto's weg, dus dan kan ik maar een auto aanklikken dat helpt ook niet.

Het is toch nog gelukt nu maar afwachten bedankt voor de tip!

 

>>> Door Tommie59: Berichten samengevoegd. Gebruik in het vervolg de 'Bewerken' knop onderaan je bericht als je iets aan je bericht wilt toevoegen. <<<

Link to comment
Delen op andere websites

2 uur geleden, Tommie59 zei:

Als je karakter is overgeschreven, dan is die helaas echt weg. 

Ik denk wel dat je gelijk heb. Maar gewoon even afwachten wat Rockstar zegt. Ik snap dat het heel erg moeilijk is, of misschien onmogelijk, om je karakter terug te krijgen maar in dit soort gevallen is het gewoon verstandig om Rockstar even een request te sturen. Daar is het voor. ;) 

 

Link to comment
Delen op andere websites

11 uur geleden, GTAKevin023 zei:

Ik denk wel dat je gelijk heb. Maar gewoon even afwachten wat Rockstar zegt. Ik snap dat het heel erg moeilijk is, of misschien onmogelijk, om je karakter terug te krijgen maar in dit soort gevallen is het gewoon verstandig om Rockstar even een request te sturen. Daar is het voor. ;) 

 

Hallo, ik klikte op die link die iemand stuurde en toen wlde ik een bericht schrijven alleen dat ging niet, want ik moest iets aanklikken en toen koos ik toch maar voor dat ik de t20 kwijt was, want ik dacht beter iets dan niets. Toen ik het had aangevraagd kon ik wel een berichtje sturen, dus dat had ik gedaan met mijn probleem erin dat ik alles kwijt was etc. Toen kreeg ik eerst een berichtje dat ik 2.2 miljoen + 100.000 zou krijgen voor de verloren t20 wat ik had geselecteerd. En ik kreeg ook nog een berichtje van iemand anders van rockstar dat hij alles van voor de transfer terug zou kunnen krijgen voor mij alleen dat ik dan wel akkoord zou moeten gaan dat alles van na de transfer ik kwijt zou raken. Ik heb een berichtje teruggestuurd dat ik erg blij ben dat hij het terug kan krijgen en dat ik ermee akkoord ga. Nu maar afwachten!

 

13 uur geleden, Tommie59 zei:

Als je karakter is overgeschreven, dan is die helaas echt weg. 

Ik heb een request gestuurd en hij kan het voor me terug krijgen van voor de transfer nu maar afwachten!

 

Dit stuurde hij:IMG_4434.thumb.PNG.8b16a7f78bc4bb6034aaf29ec0a76120.PNGIMG_4434.thumb.PNG.8b16a7f78bc4bb6034aaf29ec0a76120.PNGIMG_4435.thumb.PNG.43ddee7f1a5e60ab66058f56df98d790.PNG

 

>>> Door Tommie59: Berichten samengevoegd, zie PB <<<

Link to comment
Delen op andere websites

Nice man!! :D:D:D

 

2 uur geleden, Marco_3010__ zei:

Hallo, ik klikte op die link die iemand stuurde en toen wlde ik een bericht schrijven alleen dat ging niet, want ik moest iets aanklikken en toen koos ik toch maar voor dat ik de t20 kwijt was, want ik dacht beter iets dan niets. Toen ik het had aangevraagd kon ik wel een berichtje sturen, dus dat had ik gedaan met mijn probleem erin dat ik alles kwijt was etc. Toen kreeg ik eerst een berichtje dat ik 2.2 miljoen + 100.000 zou krijgen voor de verloren t20 wat ik had geselecteerd. En ik kreeg ook nog een berichtje van iemand anders van rockstar dat hij alles van voor de transfer terug zou kunnen krijgen voor mij alleen dat ik dan wel akkoord zou moeten gaan dat alles van na de transfer ik kwijt zou raken. Ik heb een berichtje teruggestuurd dat ik erg blij ben dat hij het terug kan krijgen en dat ik ermee akkoord ga. Nu maar afwachten!

 

2 uur geleden, Marco_3010__ zei:

Ik heb een request gestuurd en hij kan het voor me terug krijgen van voor de transfer nu maar afwachten!

 

1 uur geleden, Marco_3010__ zei:

Dit stuurde hij:IMG_4434.thumb.PNG.8b16a7f78bc4bb6034aaf29ec0a76120.PNGIMG_4434.thumb.PNG.8b16a7f78bc4bb6034aaf29ec0a76120.PNGIMG_4435.thumb.PNG.43ddee7f1a5e60ab66058f56df98d790.PNG

Nice man! :D Ik hoop dat het voor je word opgelost. Probeer alleen wel voortaan de bewerk knop te gebruiken wat Tommie59 ook al had gezegd. Dan spam je het forum niet zo vol ;)

 

>>> Door Tommie59: Dubbelpost samengevoegd. <<<

Link to comment
Delen op andere websites

6 minuten geleden, GTAKevin023 zei:

 

 

Nice man! :D Ik hoop dat het voor je word opgelost. Probeer alleen wel voortaan de bewerk knop te gebruiken wat Tommie59 ook al had gezegd. Dan spam je het forum niet zo vol ;)

Oke is goed!

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...