Jump to content

Even weer inkomen


Wesley

Recommended Posts

Het is voor mij alweer een poosje geleden dat ik heb gewerkt met Photoshop; bij deze een plaat gemaakt voor mijn bedrijf: 

 

WMbg.png

 

Plaatje is door mijzelf geschoten in Monument Valley N.P, Arizona (USA): 

 

 

Monument Valley

 

 

De kolere, dit is even wennen! BB Codes werken TOTAAL anders dan vroeger. Kan iemand mij toevallig helpen hoe ik dit stukje tekst onder deze spoiler kan krijgen? XD *ik voel me nu echt oud .. :puh: *

Bewerkt: door Wesley
Link to comment
Delen op andere websites

Ziet er netjes uit. Je ziet wel een soort vlekken in de achtergrond, komt dat doordat de kwaliteit van de foto te laag is?

Mooie foto trouwens, 'k had niet door dat jij de foto gemaakt had. (eerst de plaatjes kijken dan pas lezen :puh:)

 

Ik krijg de tekst niet onder deze code. Maar het is dus [i mg] [/ img] (zonder spatie) Hij veranderd het steeds naar [i mg= ]

 

Spoiler
Monument Valley

 

 

De kolere, dit is even wennen! BB Codes werken TOTAAL anders dan vroeger. Kan iemand mij toevallig helpen hoe ik dit stukje tekst onder deze spoiler kan krijgen? XD *ik voel me nu echt oud ..  *

Bewerkt: door Big Boss
Formatering fixed
Link to comment
Delen op andere websites

57 minuten geleden, Nyltje zei:

Ziet er netjes uit. Je ziet wel een soort vlekken in de achtergrond, komt dat doordat de kwaliteit van de foto te laag is?

Mooie foto trouwens, 'k had niet door dat jij de foto gemaakt had. (eerst de plaatjes kijken dan pas lezen :puh:)

 

 

Thanks! Die soort van vlekken kan inderdaad goed kloppen aangezien ik ik daar echt in de woestijn zat en het waaide nogal hard. Dus helaas kreeg ik heel erg veel woestijn zand in en op mijn lens.


Dus een tip voor degenen die daar ooit eens heen gaan, zorg voor bescherming voor je lens :-D 

Link to comment
Delen op andere websites

@Wesley
Damn, had dit precies gemist.

 

Ik vind eht design er algemeen erg lekker uitzien.

Moest ik wat willen mierenneuken, zou ik toch nog het volgende zeggen:

-De bovenste zijde van je 'niet geroteerde' vierkant lijkt dunner te zijn dan de andere?
-Misschien zou het een idee kunnen zijn om de W&M wat minder spacing te geven, en wat groter te maken? Uiteindelijk lijkt dat me toch het belangrijkste item uit je ontwerp te zijn?
-Ik zou sowieso ook wel de 'coming soon' wat naar onder verschuiven. Heb je hem trouwens extra spacing gegeven, of is het font gewoon zo?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...