Jump to content

Welke GTA's heb je nooit (uit)gespeeld?


JasonStatham

Niet (uit)gespeeld?  

16 leden hebben gestemd

  1. 1. Welke GTA's heb je nooit gespeeld?

    • GTA 1, GTA London expansies
      11
    • GTA 2
      7
    • GTA 3
      1
    • GTA: Vice City
      0
    • GTA: San Andreas
      0
    • GTA: Liberty City Stories
      3
    • GTA: Vice City Stories
      3
    • GTA IV, Episodes from Liberty City
      3
    • GTA: Chinatown Wars
      3
    • GTA V
      2
    • GTA Advance
      9
  2. 2. Welke GTA's heb je nooit uitgespeeld? (Laatste missie van het verhaal)

    • GTA, London expansies
      14
    • GTA 2
      12
    • GTA 3
      1
    • GTA: Vice City
      1
    • GTA: San Andreas
      1
    • GTA: Liberty City Stories
      2
    • GTA: Vice City Stories
      2
    • GTA IV, Episodes from Liberty City
      1
    • GTA: Chinatown Wars
      10
    • GTA V
      0
    • GTA Advance
      8


Recommended Posts

Tal van topics m.b.t. welke GTA's je hebt gespeeld, welke voor het eerst etc... Maar dit keer de vraag welke je niet hebt gespeeld.

 

Zelf heb ik nog nooit de originele GTA gespeeld en diens London uitbreidingen. GTA2 heb ik wel gespeeld en hoewel het wel even leuk kan zijn, veel plezier kan ik er niet uithalen en dus heb ik nooit meer de eerste GTA opgepikt of gedownload. Verder heb ik alle GTA's, maar Chinatown Wars heb ik niet uitgespeeld. Ik heb die op de telefoon en dat is gewoon niet chil spelen. Ik zal 'm ooit eens voor de Vita aanschaffen en dan zal ik die hopelijk ook uitspelen :)

 

Link to comment
Delen op andere websites

GTA 2 heb ik wel een tijd gehad, maar daar ben ik nooit echt ver gekomen vanwege de topdown view. Bij GTA San Andreas ben ik een hele tijd blijven hangen bij de Flight School missies maar die zijn inmiddels gelukt, Vice City en Chinatown Wars heb ik wel eens gespeeld bij een vriend maar nooit uitgespeeld.

Link to comment
Delen op andere websites

De enige GTA die ik heb en nooit heb uitgespeeld is de oorspronkelijke GTA. Leuk om zo eventjes te spelen, maar een beetje te monotoom en vereist ook vooral veel toewijding door het gebrek van een Save-functie (of toch eentje die ik nooit heb gevonden).

Link to comment
Delen op andere websites

De enige GTA's die ik niet heb uitgespeeld zijn GTA 1 en GTA 2. Ik heb de GTA's op de PC nooit zo leuk gevonden/gespeeld. De rest allemaal uitgespeeld voor de 100%, behalve Chinatown Wars. :)

 

GTA 1 en 2 heb ik trouwens wel gespeeld, alleen heb verkeerd gestemd in de poll (dacht dat het twee keer dezelfde vraag was). :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Voor de volledigheid GTA Advance toegevoegd aan de poll ;)

 

GTA 1 heb ik al wel gespeeld, maar de expansies niet. Verder heb ik van CW wel eens een demo gespeeld; ik kon de eerste missie spelen, maar verder niet, dus dat beschouw ik dan maar als "niet gespeeld".

 

Wat is uitgespeeld? Ik ben voor het gemak maar uitgegaan van de verhaallijn. VC, IV en TLaD heb ik op 100%. III, SA, LCS, VCS, TBoGT en V heb ik wel de verhaallijn uitgespeeld maar heb ik de 100% niet behaald. Hoewel dat voor TBoGT maar miniem is, enkel nog een potje Air Hockey winnen. Maar ik heb zo'n hekel aan dat stomme spelletje.

Link to comment
Delen op andere websites

2 uur geleden, Guardian1980 zei:

Voor de volledigheid GTA Advance toegevoegd aan de poll ;)

Ah, he-le-maal vergeten :puh:

Die heb ik nog nooit gespeeld, ik weet geen eens hoe die eruit ziet :$

 

2 uur geleden, Guardian1980 zei:

Wat is uitgespeeld? Ik ben voor het gemak maar uitgegaan van de verhaallijn.

Een terechte vraag! Voor mij telt het verhaal uitspelen als "uitgespeeld". In feite niet helemaal waar, zeker de completionists zullen daar anders over denken, maar ik heb het verduidelijkt in de poll.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb alle gta's wel eens gespeeld, maar uitgespeeld weet ik alleen niet meer helemaal. Volgens mij heb ik VC, VCS, SA, IV en V wel een keer uitgespeeld qua verhaal. Bij de vroegere top downs was er niet echt sprake van uitspelen van een verhaal ofzo. Je kreeg wel wat bonusmaps kan ik me herinneren. Op 100% heb ik alleen Vice City uitgespeeld :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

De enige GTA die ik naar mijn weten niet heb gespeeld is GTA Advance. Die heb ik dus sowieso al niet uitgespeeld, daar voeg ik GTA CTW, GTA 1 en GTA 2 aan toe. Chinatown wars heb ik eigenlijk ook niet in bezit, ik heb ooit een demomissie gedaan toen dat spel voor de iOS uit kwam, maar nooit gekocht. Die staat momenteel nog als eerste op het lijstje die ik wil gaan kopen/spelen. 

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben begonnen bij GTA III en ben vanaf daar eigenlijk alleen maar voorwaarts gegaan. Ik heb weinig op met het top-down view dus ik stond ook niet te springen om de classics nog te spelen. Chinatown Wars heb ik ook wel geprobeerd maar de art-style en de ongelukkig gekozen camerahoek deden het spel voor mij de das om.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...

Alles gespeeld, met uitzondering van The Ballad of Gay Tony, maar daar ga ik ooit nog wel verandering in brengen denk ik. Vice City Stories heb ik denk ik op 50% gehaald, GTA2, Chinatown Wars en Advance niet verder dan een paar missies, en TBoGT dus helemaal niks, verder alle GTA's op 100%.

Link to comment
Delen op andere websites

De enige GTA games die ik WEL heb uitgespeeld zijn;

 

-GTA III

-GTA: Vice City [100%]

-GTA: San Andreas [100%]

-GTA: Liberty City Stories

-GTA: Vice City Stories

-GTA IV

-GTA V

Bewerkt: door MovieGamer
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...