Jump to content
PrioX

GTA IV en EFLC speelbaar op de Xbox One!


Het heeft even mogen duren. Maar vandaag hebben Microsoft en Rockstar Games officieel bevestigd dat GTA IV met haar uitbreidingen The Lost and Damned en The Ballad of Gay Tony vanaf nu speelbaar zijn op de Xbox One via Backward Compatibility. 

 

medium.e966003b569431e43e330b653404954cb

 

Xbox One gebruikers kunnen de digitale versie van het spel direct downloaden onder 'Mijn Games en Apps'. Spelers met een fysiek exemplaar kunnen de CD in de Xbox One stoppen om het spel vervolgens te installeren. Overigens zijn alle versies van het spel te spelen, zowel GTA IV, Episodes From Liberty City en The Complete Edition. 

 

Om te vieren dat de spellen speelbaar zijn op de Xbox One organiseert Rockstar Games een Sweeptakes evenement waarmee je leuke prijsjes kunt winnen zoals een GTA IV dartbord, t-shirts en TW@ muismat. Inschrijven kan hier, en tot 20 februari. 

 

Bron: Rockstar Twitter

 

 

 

 

 

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Wauw, ik las het net op twitter. Even stof. Van de hoesjes blazen van GTA IV van de xbox360 en die dan in de One afspelen. Grote klasse! Laat ik nu morgen al weekend hebben... 

Bewerkt: door Spoon0612

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een belangrijke reden voor mij om nog niet over te stappen naar een One is het feit dat ik nog een flinke stapel games heb die ik graag speel op de 360, en IV is toch wel mijn favoriet. Dit nieuws zorgt er toch voor dat de overstap weer een stuk dichterbij is. Nu nog het nieuws dat alle 360-games op de One te spelen zijn, en hoppa!

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Goede zaak dat R* Games nu steeds meer games gaat porten naar de nieuwere generaties consoles en handhelds. Ik betwijfel of GTA IV ook op de PS4 uitkomt. Blijkbaar gaat dat volgens meerdere fora niet zo een-twee-drie op de PS4. Verder hoop ik dat we uiteindelijk GTA 4 kunnen cross-playen :tu:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

12 uur geleden, Guardian1980 zei:

het feit dat ik nog een flinke stapel games heb die ik graag speel op de 360

 

9 uur geleden, Bassieboy35 zei:

Dat soort spellen mis ik toch altijd wel zodra er een nieuwe console is. 

Dat is het grote probleem, nietwaar? Misschien toch maar eens overwegen om een gaming PC aan te schaffen? Het is helemaal niet zo duur als het lijkt, je hebt helemaal geen last van de letterlijke generatiekloof, je kan gewoon je PS of XBox controller blijven gebruiken en met een beetje creativiteit kan je 'm ook compact maken en in je woonkamer verbergen.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

2 uur geleden, JustDoIt. zei:

Goede zaak dat R* Games nu steeds meer games gaat porten naar de nieuwere generaties consoles en handhelds. Ik betwijfel of GTA IV ook op de PS4 uitkomt. Blijkbaar gaat dat volgens meerdere fora niet zo een-twee-drie op de PS4. Verder hoop ik dat we uiteindelijk GTA 4 kunnen cross-playen :tu:

Voor de PS4 zal hij (hoogstwaarschijnlijk) nooit uitkomen. Dat het nu op de Xbox One beschikbaar komt, komt doordat er softwarematig een volledige Xbox360 op de Xbox One geëmuleerd wordt. De PS3 heeft een dusdanige afwijkende architectuur dat deze niet op dezelfde manier geëmuleerd kan worden op de PS4. Het spel wordt dus niet geport, maar het originele spel wordt geëmuleerd!

 

In ieder geval, als Xbox One bezitter ( :D ) ben ik hier dan ook zeer blij mee. De installatie is al aan de gang. :)

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

3 uur geleden, Big Boss zei:

 

Dat is het grote probleem, nietwaar? Misschien toch maar eens overwegen om een gaming PC aan te schaffen?

Of je houdt je console gewoon bij. Ik heb mijn PS2 en PS3 nog, zodat ik alle klassieke GTA's en andere games kan blijven spelen.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...