Jump to content

overzetten ps3 gevens naar ps4


mrclboon41

Recommended Posts

hallo allemaal wie kan mijn helpen ,ik wil mijn gegeven van mijn ps3 naar en ps4 overzetten zodat ik verder kan spelen maar het lukt me of ik doe iets fout, als ik mijn gegevens over wil zetten ,  ik krijgt steeds te zien mijn gegevens zoals rank en geld en als ik dan verder klik krijg dit te zien unable to transfer wie weet hier een antwoord op ,de spel cd is wel van mijn ,maar ik speel op ps4 playstation van een vriend die bij mij in huis staat.

Link to comment
Delen op andere websites

Limitations on Transfer:

  • Transferring previous GTA Online data is a special feature of GTAV that may not be available to all users or at all times, and may, upon 30 days notice be terminated, modified, or offered under different terms.
  • Transfers may only be made between accounts owned by the same player and transfers may be rejected, modified, or reversed if the player or transfer violates the transfer requirements, Terms of Service (rockstargames.com/legal) or End User License Agreement (rockstargames.com/eula)." 

Komt erop neer dat als je gemod hebt op je ps3 of gemod geld hebt ontvangen je niet kunt transferen.

Heb je dit niet gedaan dan zou ik een suport ticket openen als ik jou was: https://support.rockstargames.com/hc/en-us/articles/202694586-How-to-Contact-Rockstar-Support-by-Submitting-a-Request

Je hebt niet veel tijd meer want op 6 maart verdwijnt heel de transfer optie: https://support.rockstargames.com/hc/en-us/articles/202892778

Bewerkt: door nolms
Link to comment
Delen op andere websites

hallo nolms ik heb niet gemod alleen ik heb geld gekregen van een hacker .

toen ik online speelde heb ik van een hacker veel geld gekregen, ik was gewoon in mijn garage toen ineens stond ik bij hem ik kon niet lopen helemaal niks en hij bleef maar geld geven ,ik speel al meer als drie jaar gta 5 ,ik heb bij support en ticket gevraagd maar ik weet niet wat dat inhoud kun jij mijn uitleggen wat is een suport ticket .

bedankt nog van je antwoord hoop dat je verder kan helpen.

groetjes marcel 

Link to comment
Delen op andere websites

Met een suport ticket kun je aangeven wat het probleem is zodat rockstar kan kijken hoe en of ze het probleem kunnen oplossen.

Ga naar https://support.rockstargames.com/hc/en-us/requests/new en selecteer bij game Grand Theft Auto Online, bij platform Ps4, bij issue type character transfer/migration.
Vul ook je email en psn in en bij description zeg je dat je je account wilt transferen maar dat je de melding unable to transfer krijgt (maar dan in het engels).
Je zult dan binnen een paar dagen bericht krijgen met eventueel een oplossing maar aangezien je geld van een hacker hebt gehad denk ik dat de kans groot is dat ze je er niet mee zullen helpen.
Je zou dan eventueel kunnen vragen of ze dat geld dan weg kunnen nemen zodat de transfer wel mogelijk is maar heb geen flauw idee of ze dat zullen doen eerlijk gezegt.
Meer als dat kun je niet doen vrees ik.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Ik heb zelf een PS4 en heb mijn character overgezet aar de PS4.

 

Kan ik een vriend als extra gebruiker hier opzetten? En kan hij dan ook gebruik maken van die transfer?

Heeft hij dan zelf een PS-Plus abonnement nodig? En ook een eigen DVD met GTA? En kan hij dan later als hij zelf een PS4 console heeft gekocht gebruik maken van zijn character op zijn PS4 account?

Link to comment
Delen op andere websites

Ja, je kunt een vriend als extra gebruiker op je ps4 zetten met z'n eigen psn account.
Ook kan hij zijn karakter transferen als ie er zelf ook 1 op old gen had maar hij kan niet de jouwe daar voor gebruiken.
Als jij jouw account met ps plus als primair op je ps4 hebt geactiveerd dan kunnen alle andere op die ps4 ook online zonder er zelf een ps plus abonnement voor te hebben, ook kun je dezelfde disc ervoor gebruiken.
Als hij straks zelf een ps4 heeft en dat zelfde psn account erop zet kan hij zijn karakter gewoon blijven gebruiken, hij zal dan wel zelf een ps plus abbonement moeten nemen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...