Jump to content

NPC's schijnen agressiever te rijden, jullie ook last van?


JasonStatham

Recommended Posts

Ik liep net tegen dit artikel aan op Kotaku:
GTA Online Players Have A New Conspiracy Theory That NPCs Are Out To Kill Them

 

Het artikel verwijst naar een aantal discussies op fora en plaatst een hoop gifjes, waar ik er even 2 van geselecteerd heb:

 

dewq1riyxqr8px0avqzo.gif     rrf4txdr2qy2irpuqbax.gif

 

Het artikel zit vol met dergelijke gifjes, zeker de moeite waard.

Hebben er hier ook mensen last van of is het complete onzin? :puh:

 

 

 

 

Link to comment
Delen op andere websites

Nou doen NPC in de gehele GTA-reeks wel vaker gekke dingen, maar dat ze echt bewust proberen je het leven zuur te maken is voor mij nieuw. Dan denk ik toch dat het gescript is om er voor te zorgen dat bepaalde missies of modes moeilijker worden. Zelf heb ik het nog niet zo ervaren.

Link to comment
Delen op andere websites

Op 2/16/2017 om 07:33, Guardian1980 zei:

Nou doen NPC in de gehele GTA-reeks wel vaker gekke dingen...

Dat dacht ik ook meteen toen ik het artikeltitel zag. Vooral in V merk je met hoeveel vaart de NPC's rijden over de snelwegen, zoals het hoort. Maar spontaan omkeren op de snelweg of met hoge snelheid spookrijden, is toch wel alle gekheid op een stokje :clown:

 

Maar interessant om te horen dat er meerderen zijn die dit ervaren. Lijkt dan ook vooral te maken te hebben met de I/E-update, alhoewel het artikel beweerd dat voor die update al de eerste signalen hiervan binnenkwamen op communities.

 

Deze man heeft echter al helemaal uitgevonden wat het probleem veroorzaakt :schater:_O_

Everyone on this sub is complaning about how horrible NPC dirvers have gotten, and I see it myself in game. But why you may ask?

Because of the players.

Many might remember that in October, we received a update about Bikers and drug business. Everyone has mainly moved to Export cars but some still remain doing that work. Some players have expanded their empire to very large extents but now the whole community is getting backlash. Selling those drugs must have went somewhere? It's too bad you didn't realize that some of these buyers were daily driving normal humans and not crime kingpins (or whatever, I don't know) and now...

The NPCs are doing your drugs, and now they can't drive straight when you're selling a car.

So next time you go to get on here and complain about them, keep this idea in mind.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 5 maanden later...

Ben sinds een paar dagen ook auto's aan het importeren/exporteren als CEO. En wanneer je voorzichtig probeert te rijden kan je goed merken dat de NPC's voor geen meter kunnen rijden. :7 Het is nu al een paar keer voorgekomen dat mijn auto schade oploopt omdat de NPC's op het laatste moment van baan wisselen of ineens op de rem gaan staan. :ch:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik merk wel op dat NPCs inderdaad agressiever rijden, helemaal als je bijvoorbeeld bij een stoplicht stopt en dat NPCs dan bijvoorbeeld tegen je aanbotsen omdat je realistisch probeert te rijden. Erg vervelend, ik hoop maar dat we dit bij de volgende Grand Theft Auto game iets minder last van hebben want uiteindelijk wordt het irritant om steeds je auto te herstellen bij Los Santos Customs.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...