Jump to content

De snelste auto ? ( na alle updates welke ) !


harry1985

Recommended Posts

Volgens mij is dit al een hele tijd niet meer bekend bij velen. Maar welke auto is momenteel echt de allersnelste. Van gta online ? Ik denk zelf aan de zentorno waarmee ik de hoogste snelheid tot nu toe behaald heb. 

 

Is er nog een snellere of is zentorno nog steeds gewoon de snelste auto in online ??? 

 

( wil de allersnelste auto in bezit hebben ) :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

hoe de banshee 900R stuurt ligt ook wel gedeeltelijk aan de bestuurder. ik kan er heel goed mee racen en rijden namelijk. en de bochten zit bij mij ook echt wel goed.  je kan beter naar alle stats kijken dan naar  alleen top snelheid. aangezien sommige auto's misschien langzamer zijn in top snelheid kun je makkelijk met ze winnen als het om acceleratie gaat. als je puur op top snelheid let zie je in het filmpje dat het de banshee 900R is die de snelste is, maar  je moet er wel goed mee kunnen rijden zelf.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...
Op 2/19/2017 om 11:32, coolguynl zei:

zentorno is nooit de snelste auto geweest.    de adder was altijd de snelste auto

 

Op 2/19/2017 om 11:35, harry1985 zei:

Huh serieus ik dacht dat zentorno juist altijd de snelste was. Ik ben razend benieuwd welke het dan wel is. 

Zentorno heeft wel aanzienlijk meer grip zodra er een spoiler op zit. Dit kan niet bij de Adder waardoor hij gaat slippen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...