Jump to content

[PS4 | FIFA 17] CL-Toernooi - Hoofdtopic


aron24

Recommended Posts

  • Reacties 67
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • LionOfHolland

    18

  • JasonStatham

    14

  • Votair

    11

  • aron24

    8

Zojuist, Votair zei:

0-1 in de return voor mij. :) Je zou me kapot maken toch, Aron?

Ik was ook zwaar beter, jij countert alleen maar. Tja, als alle balken naar gaan, terwijl ik alles hetzelfde die als normaal, kan ik ook weinig aandoen. Ligt gwn aan het team dan.

Link to comment
Delen op andere websites

7 minuten geleden, aron24 zei:

Ik was ook zwaar beter, jij countert alleen maar. Tja, als alle balken naar gaan, terwijl ik alles hetzelfde die als normaal, kan ik ook weinig aandoen. Ligt gwn aan het team dan.

Geen excuses gebruiken, je was dit keer wel de bovenliggende partij maar je maakte helemaal niks af. Ik had het idee dat je gewoon random schiet. GG well played! ;) Bovendien zeg je tegen iedereen dat je ze inmaakt, terwijl je er zelf weinig van kan blijkbaar. Je bent nu 2x uit het toernooi geknikkerd... ;s

Bewerkt: door Votair
Link to comment
Delen op andere websites

Helaas, het doek valt voor Aron, alweer. Hoog tijd voor de loting voor de halve finale.

 

 

Gianni.png

 

In een met een theedoek afgeschermde schaaltje waar op strookjes de overgebleven 4 teams op staan, haalt de beste man het eerste team eruit. Het is de Duitse grootheid die als eerste thuis mag aantreden. Het tweede strookje wordt eruitgehaald... En niemand anders dan de Catalanen krijgen de eer om het Allianz Arena tot stilte te krijgen!

 

Bayern Munich - FC Barcelona
@_Night-Men_ - @LionOfHolland

 

Dat betekent dat dat de volgende wedstrijd ook duidelijk is. Maar wie mag als eerste thuis spelen?
Het is Manchester City!


Manchester City - A.Madrid

@KaiSkillzz - @Votair

 

Veel succes heren en mogen de beste winnen!

 

 

 

Link to comment
Delen op andere websites

Het is nu carnaval in Duitsland dus hopelijk zijn die Beiers nog smoor.

 

Veel succes iedereen, maar in het bijzonder Atletico. Maak die citizens af in het laatste seizoen aan de Manzanares in het Estadio Vicente Calderon! (hoop echt dat ze dat geweldige stadion in de game houden)

Link to comment
Delen op andere websites

Manchester City - Atletico Madrid -> 0-2

 

De twee goals trokken beide op niks, allebei keepersfouten, maar op basis van het veldspel verdiend verloren.

 

Atletico Madrid - Manchester City -> 2-2

 

Nu moest het voor me gebeuren: systeem in aanvallend opzicht gewijzigd. In een kwartier stond ik al 2-0 achter door counters. Door een tandje bij te zetten kwam ik nog op 2-2 en ging ik vol voor de 2-3 en had ook goede kansen daarvoor. Bijna nog een wedstrijd eruit gesleept. Jammer, maar overall verdiend. Votair :)

Link to comment
Delen op andere websites

Bayern 0 - 0 Barcelona

Barcelona 2 - 1 Bayern

 

Zeer zieke ontknoping in de uitwedstrijd. Ergens rond 30' waanzinnige 16m EAidsgoal van mij (kopbal Lewan :7), daarna tot '60 heel veel lagg. 68' 1-1 Messi uit een counter, en in de allerlaatste seconde nog de 2-1 uit totale chaos in het 16m gebied. Weer Messi, laag en subtiel in de linkeronderhoek. Prachtig!

 

Votair is easy. Gefeliciteerd met de titel, Lion ;) Kai, binnenkort potje om de 3e plek?

Link to comment
Delen op andere websites

Gefelicteerd Votair. FFF had gelijk, hoogmoed komt toch voor de val. 

 

Net een potje tegen deneus gespeeld. eerste wedstrijd 0-0, wel 60% balbezit en meer schoten op doel.

 

2e potje besloot Piqué opeens een kopbal met z'n voet te pakken, Lewa kopt binnen. Wel een goede voorzet overigens. 

Lag kickt daarna in en ik zie de bui alweer hangen.


68e minuut een steekbal en de verdediging is weg, Messi schiet 1-1 binnen.

 

systeem omgegooid en op de aanval

 

90e minuut met bijna de laatste aanraking in de wedstrijd Umtiti komt lucky langs Alaba, pass op Messi die tussen 4 verdedigers koelbloedig in de linkerhoek schiet.

 

Ik stond echt te springen in m'n kamer haha. Goed gespeeld night men

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...