Jump to content

For Honor


Dexist

Recommended Posts

Open beta vond ik wel leuk, maar helaas niet meer dan dat. Op een gegeven moment had ik al gauw zoiets van 'naahhhh..., geen 60eu waard' :N
Wellicht dat ik de game eens oppik met een goeie sale, als er dan nog ruimte is voor noob spelers, aangezien het in feite veel meer een fighting game is met een roster van 12 characters dan ik eerst dacht. Overigens snap ik niet dat ze voor P2P-servers zijn gegaan, als je midden in een gevecht onderbroken wordt omdat iemand leaved, dan ga je echt apeshit :puh:

Heb jij de game @Dexist?

 

 

Link to comment
Delen op andere websites

11 uur geleden, FrankyFourFingers zei:

Open beta vond ik wel leuk, maar helaas niet meer dan dat. Op een gegeven moment had ik al gauw zoiets van 'naahhhh..., geen 60eu waard' :N
Wellicht dat ik de game eens oppik met een goeie sale, als er dan nog ruimte is voor noob spelers, aangezien het in feite veel meer een fighting game is met een roster van 12 characters dan ik eerst dacht. Overigens snap ik niet dat ze voor P2P-servers zijn gegaan, als je midden in een gevecht onderbroken wordt omdat iemand leaved, dan ga je echt apeshit :puh:

Heb jij de game @Dexist?

 

 

Yep eens gehad dat er connectie problemen waren. En mijn vijand opeens weer levend was :7. Maar ik heb hem gekocht ja, wel met 3 andere vrienden en dat gaf wel een doorslag om het te kopen.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 6 years later...
  • 2 maanden later...
Op 22-2-2017 om 05:05, JasonStatham zei:

Open beta vond ik wel leuk, maar helaas niet meer dan dat. Op een gegeven moment had ik al gauw zoiets van 'naahhhh..., geen 60eu waard' :N
Wellicht dat ik de game eens oppik met een goeie sale, als er dan nog ruimte is voor noob spelers, aangezien het in feite veel meer een fighting game is met een roster van 12 characters dan ik eerst dacht. Overigens snap ik niet dat ze voor P2P-servers zijn gegaan, als je midden in een gevecht onderbroken wordt omdat iemand leaved, dan ga je echt apeshit :puh:doodle jump

Heb jij de game @Dexist?

 

 

Helaas zag ik dit bericht te laat. Het spel is zeer geschikt voor mijn voorkeuren. Misschien vind ik nog wel een vergelijkbaar spel

Bewerkt: door peafowlcolt
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...