Jump to content

Autos weg


Aydnt

Recommended Posts

Hallo,

 

ik had een appartement met 10 autos erin en wou er nog een der bij, ipv dat er bij moest doen heb ik mn oude verkocht, maar in mn nieuwe huis konden er maar 2 autos bij in. 

 

Ik heb weer een appartement gekocht met 10 autos maar nu kan ik mijn autos niet terug vinden.

 

hoe krijg ik ze weer terug.

ajb help me heb er echt veel aan gedaan om dat allemaal te kopen.

 

ik hoop niet dat ze verwijderd zijn.

 

groet, 

AydnT

Link to comment
Delen op andere websites

Als je jou huis met die 2 auto garage nog hebt moet je de mechanic bellen en die garage selecteren, als het goed is staan je auto's in storage en kun je ze bij je laten bezorgen.

Je kunt ze dan weer in je nieuwe garage rijden.

Link to comment
Delen op andere websites

Dat is net zoiets als een huis verkopen waar je een kluis in hebt laten staan met heel veel geld, de nieuwe eigenaar haalt de kluis leeg en verkoopt het huis weer door.

 

Nadat jij dat appartement had verkocht (met die 10 auto's) zijn die auto's weggehaald / verdwenen. En terug kopen gaat dan zonder die auto's ... ben ik bang.

Ik denk dat je weer opnieuw kan beginnen met die auto's. :erm:

 

Edit: zo te lezen heb je mazzel met die mechanic van je. :D

Bewerkt: door _KoE_Mzungu
Link to comment
Delen op andere websites

Als je je appartement downgrade naar een garage voor 2 wagens, gebeurt er niets met de andere auto's, zij zullen niet toegankelijk zijn omdat er geen ruimte beschikbaar is in de garage om ze op te slaan. Mechanic kan dus ook niet de auto's bij je afleveren als je erom vraagt, maar ze kunnen wel de andere 2 leveren. De oplossing is: Koop een garage voor 10 auto's en nadat je dat hebt gedaan zullen al je auto's weer beschikbaar zijn. Ze zijn niet helemaal verdwenen als het goed is. :puh:

Bewerkt: door Votair
Link to comment
Delen op andere websites

Downgrade je appartement naar een 2 car garage, dan gebeurt er niets mee.

 

EDIT: Koop een 10 car garage en als het goed is het probleem opgelost. Ik wil je best helpen om geld te verdienen. Mijn PSN: Votair (mocht je op PS4 spelen)

Link to comment
Delen op andere websites

Normaal als je van een 10 auto garage naar een kleinere downgrade dan gaan de overige vehicles in storage en kan je mechanic die nog wel naar je toe brengen maar ik ben bang dat er bij jou is fout gegaan dan.

Link to comment
Delen op andere websites

Woww supeerrr bedankt echt waar ben jullie dankbaar mensen😁 het is me gelukt, pas wanneer je buiten bent, kun je hem laten bezorgen maar het is wel om de 5 min. 

 

Votair, helaas speel ik nog op ps3,

ben van de week jarig ik verwacht ps4 van mn familie😜

 

Gr.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 6 years later...
3 minuten geleden, Smokybob zei:

Hallo ik heb een vraag gisteren had ik men elegy custum nog heb deze niet verkocht of is niet kapot gegaan maar tog vind ik deze nergens terug iemand die kan helpen 

 

Link to comment
Delen op andere websites

100% zeker dat deze niet kapot is gegaan? Murs Mutual dus dubbel gecheckt. Zelfde geldt voor al je garages. Die allemaal gecheckt? Ik heb ook dusdanig veel garages dat ik wel eens iets ‘kwijt’ raak. 

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...