Jump to content

OLVE, Senior Year Sweater


3L1077

Recommended Posts

Hai,

 

Bij ons op school is worden er elk jaar truien gemaakt voor de laatstejaars. Toen ik zag dat ze er dit jaar weer mee bezig waren, heb ik maar snel mijn slag geslagen, en eventjes gevraagd of ze al een ontwerp hadden. Toen hun antwoord nee was, heb ik maar snel de handen uit de mouwen gestoken. 8) Dit zou in het groot op de achetrkant van een sweater (of hoodie) komen, en nog in het klein, op de borst, op voorkant. Over de kleuren moet het hele jaar nog stemmen. :) (OLVE is dus de naam van m'n school.)

 

Senior.thumb.png.c55e4b774f4e3f25adaaef21f90ca468.png

 

 

 

 

SeniorColors.thumb.png.a19b9e12f43d82e56f4fca9a3f117183.png

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind de rode zelf ook het leukste, en van de paar vrienden die ik het heb laten zien, hoor ik ook dat ze rood leuk vinden.

 

Ik hoop dat heel het jaar zo denkt, want we mogen maar één kleur kiezen. :D

Link to comment
Delen op andere websites

Leuk ontwerp. Waren er regels waar je van uit moest gaan, of had je carte blanche? Bordeaux heeft ook mijn voorkeur, met grijs op de tweede plek. Blauw is ook mooi, maar als je bedenkt dat het gros van de mensen een blauwe spijkerbroek draagt, is een andere kleur wel mooi.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik mocht eigenlijk doen wat ik wil...

 

... met de gevolgen van dien. Gisteren is er zowat een hele oorlog uitgebroken in onze Facebookgroep van het jaar: 125 mensen. Een paar meisjes met een grote mond vonden het niet goed, en wilden er letterlijk alles aan doen om het niet door te laten gaan. Ze zijn dubbel beginnen stemmen op de poll (met de vraag 'dit ontwerp, of het oude?'), hebben andere mensen geforceerd dat ook te doen, en hebben me in privéchats zwart gemaakt.
"Eliott is weer bezig..." ; "Heb je dat ontwerp al eens van dichtbij bekeken?" ; "Als dat de nieuwe trui wordt, koop ik er géén" ; ...
 

Was me nogal een avondje gisteren.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...