Jump to content

Call of Duty: World War 2 (COD 2017)


Ezra24rct3

Recommended Posts

Ik had mijn pre-order bij Bol.com staan met de optie 'Na ontvangst betalen', met nadruk op had. Ik vind de beta leuk om even te spelen, maar ik word niet bepaald enthousiast van de zombies en de story-trailers. Ik ga hier geen 60-euro voor neerleggen. Ik wacht wel tot het onsale is.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 49
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • PrioX

    10

  • Ezra24rct3

    8

  • JasonStatham

    7

  • MovieGamer

    5

  • 1 maand later...

In het begin twijfelde ik over de aanschaf van deze game, zelfs na het zien van een paar multiplayer potjes op YouTube door bijvoorbeeld Yarasky.

Dit komt vooral door het feit dat ik nooit echt een fan ben geweest van Eerste of Tweede wereldoorlog shooters.

Daardoor ook Call of Duty: World at War overgeslagen.

 

Maar nu ik hem vandaag heb kunnen spelen op Firstlook moet ik zeggen dat deze game zeker in huis gaat komen.

 

 

 

 

 

Bewerkt: door MovieGamer
Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...
Op 2-9-2017 om 20:38, Ezra24rct3 zei:

Ik ga hier geen 60-euro voor neerleggen. Ik wacht wel tot het onsale is.

En dat heb ik inderdaad niet gedaan, en toch heb ik hem. Mijn oom heeft de PS4-Pro bundel gekocht met WW2, dus heb ff gewacht tot hij hem uit had gespeeld zodat ik hem meteen kon lenen. :puh: Zelf ga ik hem waarschijnlijk niet kopen, tenzij ik 2e-hands een mooie deal kan krijgen voor €20... 

 

Hier wat eerste impressies na 2/3 dagen spelen:

- Campaign: Ik dacht van, Jah dat kan ik wel op hard aan, oh boy was I wrong... De 1e cutscene was best goed, en de ledematen vliegen uiteindelijk in Normandië door de lucht. Na ongeveer 30x dood te zijn gegaan kwam ik eindelijk op het punt waar ik naar de volgende missie kon, en het 1e wat ik dacht is dat het best wel op BF1 leek. In Battlefield 1 krijg je een menu waar je met een landkaart verschillende missies kunt starten, en dat is in deze Call of Duty net zo...

 

- Zombies: Weer een interessante cutscene, en je begint echt meteen met een verhaal. Die jumpscare aan het begin had me trouwens totaal te pakken, kreeg zowat een hartaanval... :7 De zombies zelf zien er best wel goor uit, wat dus wel één van de plus punten is! Het concept is nog hetzelfde als dat van de zombies dat Treyarch al sinds World at War in hun Zombies heeft zitten: Je hebt een map, je kunt de map uitbreiden door deuren te openen met punten die je krijgt door zombies te killen die in waves komen. Verspreid over de map zijn wapens en powerups die je, net zoals deuren, kunt kopen met punten. De Powerups zijn wel een nadeel, want nu moet je je hand op de powerup leggen, en drink je het niet als een biertje op. Ook een nadeel is de map, want ja, er is er maar 1. Althans, voor de 2e moet je de easter egg op de enige map doen, welke blijkbaar best lastig is. :puh: 

 

- Multiplayer: Tja, toch weer het gene waar iedereen het voor koopt. 1e weekend waren de servers best wel kut, maar dat is inmiddels verholpen. Maar goed, het create-a-class systeem is weer wat veranderd, nu moet je een division kiezen en iedere division heeft z’n eigen perks, waarvan je er meer unlockt dermate je de division leveld. Zo kan je met de Infantry een 3e attachment op je wapen zetten, en kan je met Airborne een surpressor op een SMG zetten. Bij iedere wapensoort (SMG, Assault Rifle, Sniper, Shotgun en LMG) hoort een eigen division, maar je kunt ook de Sniper division gebruiken met een SMG, al zal je dan niet alle perks kunnen benutten van die division. 

 

Tussen de matches door kan je je tijd doorbrengen in de headquarters. Er is een shootingrange, een 1v1 arena, en nog wat andere dingen. Ook kan je daar contracts accepteren voor ingame-currency of supplydrops. Met de ingame-currency kan je collections kopen. Als je een hele collectie hebt gekocht, of geunlockt via supply drops, dan krijg je de weapon-variant van die collectie. Zo wordt je niet alleen afhankelijk van supply drops.

 

Multiplayer zelf is natuurlijk weer fast-paced, wat best wel leuk is. Het oude arcade gevoel, met supply drops! :puh: Gelukkig voegen de weapon-variants geen voordelen toe, maar zien er alleen leuk uit. De wapens zelf zijn alleen wel héél unbalanced, en hetzelfde geldt voor de mappen. De mappen moedigen het campen aan. En, omdat ik het natuurlijk wel even moet vergelijken met BF1, moet ik wel even melden dat de bayonet-charge regel recht uit Battlefield 1 is gekopieerd. :puh:

 

 

Nou, dit moest dus niet helemaal zo lang worden, maar goed...

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...