Jump to content

[Xbox 360] duke of death dlc gratis


kippenkop

Recommended Posts

hallo mensen waarschijnlijk dinsdag komt er een nieuwe dlc met daarin de duke of death deze auto is te verkrijgen door 600,000 te betalen f gratis als je een old gen accoutn hebt gekoppeld aan je socialclub account. zzelf heb ik nooit old gen gespeeld maar je krijgt hem alleen gratis als dat accoutn dat gekoppeld is aan je social club online heeft gespeeld op ps3 of xbox 360.

 

mijn vraag daarom is of iemand me wil helpen om een nieuw gemaakt xbox360 account te laten spelen op xbox 360 gta online. het account is nog niet  gemaakt maar dat kan wel als iemand me wil helpen ik weet niet of het dan handig is als ik hte account aanmaak maar ik weet niks van xbox acounts dus graag hulp hierbij als dat nodig is.

 

wil jij me helpen om een gratis duke of death te krijgen ?????

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet niet of het handig is om een nieuw account te maken op een xbox 360. Ten eerste moet je dan een nieuw mannetje maken op de Xbox 360, dus al je voortgang ben je kwijt, en om de Duke O'death te krijgen moet je de gegevens van dit mannetje aanmaken. Dat betekent dus dat je helemaal overnieuw moet beginnen als je de Duke perse wil. Ik persoonlijk zou je dit afraden omdat het het niet waard is om alles overnieuw te doen voor een gratis wagen. Dan zou ik als ik jou was eerder door sparen tot je $600.000 hebt, want helemaal overnieuw beginnen is het niet waard. Je hebt je andere personage natuurlijk nog altijd, maar daar is de auto dan niet op beschikbaar. Mocht je nog helemaal geen voortgang hebben op welk character dan ook dan zeg ik; wat heb je te verliezen? Anders zou ik het afraden.

Link to comment
Delen op andere websites

Het kan wel als hij op de ps4 (of PC) gamed en dan een xbox 360 account linked aan z'n social club.
Als hij op de xb1 speelt werkt het inderdaad niet omdat ie dan met dat nieuwe account helemaal opnieuw moet beginnen.
Ik kan je er helaas niet mee helpen omdat ik geen old gen console meer heb.

Link to comment
Delen op andere websites

2 uur geleden, nolms zei:

Het kan wel als hij op de ps4 (of PC) gamed en dan een xbox 360 account linked aan z'n social club.
Als hij op de xb1 speelt werkt het inderdaad niet omdat ie dan met dat nieuwe account helemaal opnieuw moet beginnen.
Ik kan je er helaas niet mee helpen omdat ik geen old gen console meer heb.

Ik speel idd op ps4

 

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...