Jump to content

Destiny 2


PrioX

Recommended Posts

Leuke teaser trailer! Ik heb Destiny nooit gekocht, er was een manier om 'm te "stelen" uit de PS Store waar ik wel gebruik van heb gemaakt, maar de initiële game was voor velen een tegenvaller en het wist ook niet mijn aandacht te houden. Maar Bungie heeft zich wel al bewezen, de DLC (wel lelijke Activision-shenanigans daaromheen) schijnen heel wat goed te doen. Deze teaser toont al meer karakter als het ware dan die eerste paar uur van Destiny, dus ik ben benieuwd :)

 

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Nog anderen die naar de livestream (zie hieronder) van een dag of 2 hebben gekeken? Ik vind het er allemaal wel gaaf uitzien, maar overtuigd ben ik nog niet. Echter hoor ik wel van veel dat ze het maar kleine stapjes vooruit vinden ten opzichte van het eerste deel. Persoonlijk heb ik die maar weinig gespeeld, dus daar kan ik niet echt mee vergelijken. Het ziet er leuk en spectaculair uit wel. Jammer alleen dat de game op console gelocked is op 30FPS. Wat betreft shooters was de norm in 2016 toch wel bijgesteld naar 60FPS. Het wordt een leuke drukke najaar met RDR2, Destiny2, CoD:WWII, SW:BFII en wat er wel niet nog meer aangekondigd wordt deze E3.

 

 

 

Link to comment
Delen op andere websites

Ja, heb de livestream gekeken. Grafisch zag het er allemaal goed uit. Maar verder ben ik ook nog niet overtuigd. Ik vond ook dat ze het presenteerde als een soort van DLC van deel 1. ''We have a new raid and strike'' ... Dat mag ook wel in een nieuw deel... :7 Gezien de DLC aanpak van deel 1 sta ik er eigenlijk geen eens versteld van dat ze het zo presenteren. Ik wacht dus nog even af. 

Link to comment
Delen op andere websites

Zou je zeggen dat DLC van deel 1 echt vele malen beter is dan de basegame? En geldt dat ook voor Expansion I+II of vooral voor Taken King en dat andere deel? Persoonlijk wil ik Destiny nog wel een kans geven na zoveel tijd, maar hangt er vooral vanaf hoe goed die uitbreidingen zijn en hoe snel ik er doorheen zou kunnen gaan..

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb de DLC's nooit gekocht omdat ik de prijs gewoon belachelijk vond. Maar als je de Taken King hebt is er wel veel meer te doen. Ik heb die DLC bijvoorbeeld niet, waardoor dagelijkse Strikes, Nightfalls, etc (de leukste dingen om te doen eigenlijk) allemaal exclusief voor DLC bezitters zijn. 

 

Het enige wat ik kan doen, zonder de DLC, is de patrol missies en de verhaallijn opnieuw spelen. Dat heb je naar 1x wel gezien. 

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 maanden later...
1 minuut geleden, FrankyFourFingers zei:

Heb jij 'm gehaald @PrioX?

Nee, ben ook niet van plan hem op korte termijn te kopen. Een aantal van m'n vrienden hebben hem wel al gekocht en die zeggen dat het wel weer veel van hetzelfde is. Natuurlijk wel nieuwe missies (en een beter verhaal dan deel 1). Maar verder veel overeenkomsten. En om die reden, plus het feit dat er vast weer tig DLC's komen, wacht ik met het aanschaffen. Denk dat ik hem volgende jaar wel haal wanneer die wat goedkoper is en er een bundel met alle DLC's is. :) 

 

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

@FrankyFourFingers Heb sinds dinsdag toch Destiny 2. Een vriend van me waarmee ik games deel op de Xbox heeft hem gekocht waardoor ik kan meespelen. Het speelt fijn maar daar is het grootste deel ook mee gezegd. Hier en daar wat verbeteringen en nieuwe toevoegingen, en de rest is eigenlijk hetzelfde als deel 1. Het verhaal is ontzettend kort en op het einde worden de DLC verhalen alweer klaargezet. Precies wat ik verwacht had. 

 

Toch werkt het spel verslavend. Je wilt steeds betere wapens en gear krijgen waardoor je blijft spelen. Dat had ik ook bij deel 1. Misschien dat ze me nog kunnen overtuigen. Maar ik ben bang dat wanneer ik straks de beste spullen heb het spel over is. 

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...