Jump to content

Recente penvruchten


Silverbyte

Recommended Posts

Jullie kennen ze inmiddels: mijn illustraties, vol gitaarspelende krokodillen en pastelkleurige piramides. Qua opdrachten is het even een wat stillere periode, maar ik maak nog steeds aardig wat vrij werk. Blader vooral ook even terug in dit subforum als je meer van mijn werk wilt zien.

 

bGEvWR0.pngdxMwAq0.png

Enr4keX.png6EvXXWa.png

DFIPcg1.png92uSbxF.png

sLarYMu.png

UgPlyW5.png

 

 

Link to comment
Delen op andere websites

10 uur geleden, Silverbyte zei:

Jullie kennen ze inmiddels

Zooooo herkenbaar. Nou zijn dit vrij "rustige" werkjes, in tegenstelling tot sommige drukke werken die je hebt gemaakt. Is dat bewust, of gewoon omdat het (wellicht) makkelijker wegtekent?

Link to comment
Delen op andere websites

Nah, daar zit niet per se iets achter, eigenlijk. In mijn werk komen veel dezelfde thema's, symbolen en figuren terug, maar mijn illustraties zijn ook wel op te delen in een aantal stijlen. Er zijn de krokodilfiguren op een losse achtergrond, in allerlei poses en acties, er zijn de close-up scènes (zie 2, 3 en 5) en er zijn de cityscapes, vol drukke skylines en gekkigheid. Die laatste kosten de meeste tijd om te maken, terwijl ik er relatief minder vaak voor in de mood ben. Soms ga ik daar nog wel voor zitten, maar de afgelopen tijd heb ik inderdaad vooral meer 'van dichtbij' getekend. Niet zo lang geleden heb ik nog wel deze en deze gemaakt, dus ze zijn niet verdwenen, of zo.

Link to comment
Delen op andere websites

Op 4/2/2017 om 00:24, Guardian1980 zei:

Zooooo herkenbaar. Nou zijn dit vrij "rustige" werkjes, in tegenstelling tot sommige drukke werken die je hebt gemaakt.

Ik dacht al, ik mis iets. :puh:

 

Nu nog verhaaltjes erbij en volgens mij kan je ze dan zo als kinderboeken verkopen. :engel:

Link to comment
Delen op andere websites

Haha, dat van die kinderboeken hoor ik heel vaak, inderdaad. Dat staat nog niet te gebeuren, maar ik ben met mijn agency wel aan het kijken naar andere physical goodies. We gaan waarschijnlijk wat prints doen, vermoedelijk op A3-formaat, die dan in de New Chique store verkocht kunnen worden. Zou dat op een gegeven moment ook graag uitbreiden naar dingen als totebags, koffiemokken en pins. Zit dus wel een en ander in de pijpleiding!

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...