Jump to content

beste gta 3 mods


Koekske

Recommended Posts

1 uur geleden, Sir_Ballas zei:

Daar staat geen vraagteken in. Verder is "beste" vrij subjectief. Mocht je toch willen afgaan op de mening van anderen, staan er bij de meeste modsites ratings.

Is dat dan nodig? ik typte gewoon snel en ik ga hier geen lange discussie over maken over hoe dat jij best wel betweterig overkomt (niet offensief bedoeld)

Link to comment
Delen op andere websites

Jezus, wat is er van het forum geworden :-(

 

Vaak wordt er geklaagd over inactiviteit, iemand snijdt een leuk onderwerp aan met een vraag en iedereen verwijst naar Google :fp: . Natuurlijk is Google je beste vriend, maar het is ten eerste een leuk onderwerp dat (weinig) besproken wordt en ten tweede fijn om ervaringen te delen.

 

Naar wat voor mods ben je opzoek? Ben je op zoek naar een godmode (bijvoorbeeld onbeperkte munitie en health, het bezoeken van hidden interiors)? Wil je Ghost Town bezoeken? Wil je een total conversation of simpelweg wat andere voertuigen?

 

Ik kom hier later graag op terug maar heb op het moment wat weinig tijd, wellicht kun je de mod-pagina van GTAgames.nl zelf eens bekijken (als je daar al niet aan gedacht had ;):puh: )!

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...