Jump to content

Playstation 3 Multiplayer Anno 2017?


IndoGuus

Recommended Posts

Hallootjes!

 

Gisteren kreeg ik te horen dat ik m'n schoonbroertje z'n PS3 mag hebben gratis en voor niks omdat hij al jaren een PS4 heeft en dat oude ding ligt te verstoffen. Zelf heb ik een PS2 en heb ik onder een steen geleefd en ik vroeg me zo maar eens af of PS3 multiplayer vandaag de dag nog leeft? Ik ben aan het rondsnuffelen voor tweedehands spellen voor de PS3 maar ik heb geen flauw idee wat ik moet aanschaffen voor enigszins een beetje multiplayer, mocht dat nog bestaan. Is GTA Online op de PS3 nog een ding? En hoe zit het met de shooters als Battlefield en COD? Of hebben jullie aanraders in het algemeen?

 

Thanks! :)

- Guus

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb wat research gedaan en het schijnt dat Black Ops 2 met afstand de meeste actieve MP-game is op PS3-netwerken. Hackers zal je tegenkomen, maar een nieuwe schone lobby vinden schijnt niet een heel groot probleem te zijn. Verder doen BF3 en Bad Company 2 het in het weekend ook wel prima. The Last of Us Factions is ook nog wel actief en krijg je een onvergetelijke single-player bij :) Uncharted 3 is overigens free-to-play online, dus niks te verliezen om die even te checken.

 

 

 

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...