Jump to content

[PS4] FIFA 17 Sterrencompetitie - Inschrijftopic (Inschrijving gesloten)


Votair

Recommended Posts

Geachte leden,

 

Wegens het doorslaand succes van het vorige FIFA toernooi is er besloten om een nieuwe te houden. Nu zul je vast denken: 'Weer een toernooi'? Nou nee! Dit keer pakken we het anders aan en jawel in de vorm van een competitie. De competitie werkt als volgt: Nadat de inschrijvingen zijn gesloten en er genoeg spelers zijn, wordt er een speelschema opgesteld door de leiding. Dit speelschema is leidend, dus houdt je ook hieraan. Je mag per wedstrijd van team veranderen zolang het maar aan deze onderstaande eis voldoet! Dit geldt ook voor thuis- en uitwedstrijden, de matches worden bij elkaar opgetelt. Het kan dus niet zo zijn dat jij 2x met een 5 sterrenteam speelt. 

 

 

De opzet:

1e match: 5 sterren

2e match: 4,5 sterren

3e match: 4 sterren

4e match: 3,5 sterren

5e match: 3 sterren

6e match: 2,5 sterren

7e match: 2 sterren

8e match: 1,5 ster

9e match: 1 ster

 

 

De inschrijving staat nog open tot en met zaterdag 6 mei 23:59. Inschrijven kan alleen in dit topic!

 

 

Een sportieve groet,


- Votair

- FrankyFourFingers

Link to comment
Delen op andere websites

8 uur geleden, LionOfHolland zei:

ik doe ook mee! Moet je ook teams reserveren of niet? In dat geval reserveer ik alvast Barcelona voor de 5 sterren.

Teams reserveren hoeft niet.

 

7 uur geleden, Visser23 zei:

Ik doe graag mee. Snap je opzet nog niet helemaal, maar dat wordt vast vanzelf duidelijk.

Voor de 1e match die wordt gespeeld, gebruikt iedereen een 5 sterren team.

Voor de 2e match die wordt gespeeld, gebruikt iedereen een 4,5 sterren team. 

etc..

Simple as that en leuk dat jullie meedoen! :)

 

 

 

Bewerkt: door Votair
Link to comment
Delen op andere websites

Mag ik een voorstel doen? Leuk dat dit in competitievorm is! Je speelt in een competitie altijd 1x uit en 1x thuis tegen iemand. Ik stel voor om de volgorde voor de eerste helft van het seizoen aan te houden en dan voor de 2e helft om te draaien. Dus stel mijn 1e wedstrijd is thuis tegen Aron. Dan speel ik met Barcelona thuis tegen zijn 5 sterren team. Momenteel zitten we op 6 deelnemers, dus dan is het laagste dat we gaan 2.5 sterren. In de uitwedstrijd speel ik dan met een 2.5 ster team tegen Aron's 2.5 ster team. 

 

Als mijn 2e wedstrijd dan tegen Kai is, speel ik bv met Sevilla uit bij Liverpool tegen Kai. En dan speel ik thuis met een 3 ster team, bv Heerenveen tegen Groningen van Kai. 

 

Is dit een beetje te begrijpen? 

Link to comment
Delen op andere websites

4 uur geleden, LionOfHolland zei:

Mag ik een voorstel doen? Leuk dat dit in competitievorm is! Je speelt in een competitie altijd 1x uit en 1x thuis tegen iemand. Ik stel voor om de volgorde voor de eerste helft van het seizoen aan te houden en dan voor de 2e helft om te draaien. Dus stel mijn 1e wedstrijd is thuis tegen Aron. Dan speel ik met Barcelona thuis tegen zijn 5 sterren team. Momenteel zitten we op 6 deelnemers, dus dan is het laagste dat we gaan 2.5 sterren. In de uitwedstrijd speel ik dan met een 2.5 ster team tegen Aron's 2.5 ster team. 

 

Als mijn 2e wedstrijd dan tegen Kai is, speel ik bv met Sevilla uit bij Liverpool tegen Kai. En dan speel ik thuis met een 3 ster team, bv Heerenveen tegen Groningen van Kai. 

 

Is dit een beetje te begrijpen? 

De leiding zal hierover gaan discusseren. We hopen voor het weekeinde nog meer te weten.

Link to comment
Delen op andere websites

4 uur geleden, LionOfHolland zei:

Al iets bekend?

Goed idee! Akkoord.

 

De inschrijfperiode is al verstreken, willen we nog even afwachten en hopen op nog meer deelnemers of zullen we van start gaan met de 6 deelnemers die we hebben? :)

Link to comment
Delen op andere websites

Op 8-5-2017 om 19:47, KaiSkillzz zei:

Wat mij betreft beginnen we.

 

Ben ik het ook mee eens. Voor de organisatie rest nu nog het maken van een competitieschema. Wat gebeurd er trouwens bij gelijke stand? Telt dan onderling resultaat of geldt het doelsaldo?

Link to comment
Delen op andere websites

4 uur geleden, LionOfHolland zei:

 

Ben ik het ook mee eens. Voor de organisatie rest nu nog het maken van een competitieschema. Wat gebeurd er trouwens bij gelijke stand? Telt dan onderling resultaat of geldt het doelsaldo?

Doelsaldo

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...