Jump to content

Gta in Nederland


EnergyCorse

Recommended Posts

Ik was wel benieuwd..

Stel Gta zal zich afspelen in Nederland. 

Wat voor verhaallijn zou je eraan verbinden en in welk tijdperk zou het zich bevinden.

Hoe zou het er volgens jou eruit zien? Wie zouden de hoofdrolspelers moeten zijn?

 

Mij lijkt het erg vet om in de periode van WWII nederland in gta te zien. 

Waarbij je als een soort Band of Brothers dorpen moet bevrijden en optrekken (Beetje gameplay concept van Brother in Arms)

Ondertussen minimaal de nodige shell`s die uit de lucht komen vliegen wat vervolgens een  impact op de story heeft "Shellshock"

Het einde zal ik er voor kiezen om na alle ellende en moeite de Hoofdrolspeler te laten sterven. (Als je dead space 2 heb gespeeld haal de laatste 10 min weg van het einde, dat idee)

Voor de rest natuurlijk zelfde audio als van Bad company 2 zou wel vet zijn. 

 

Ben benieuwd naar jullie ideeen.

 

Link to comment
Delen op andere websites

2 uur geleden, FrankyFourFingers zei:

Full-on mocromafia met net als in GTA:SA 3 steden: Amsterdam, Utrecht en Antwerpen. 

Haha jij weet wel goed wat ik wil :puh: Verander alleen Utrecht in Londen en je hebt een groot deel van mn concept al :D

Link to comment
Delen op andere websites

Op 2017-5-12 om 20:38, EnergyCorse zei:

Mij lijkt het erg vet om in de periode van WWII nederland in gta te zien. 

Waarbij je als een soort Band of Brothers dorpen moet bevrijden en optrekken (Beetje gameplay concept van Brother in Arms)

Ondertussen minimaal de nodige shell`s die uit de lucht komen vliegen wat vervolgens een  impact op de story heeft "Shellshock"

Het einde zal ik er voor kiezen om na alle ellende en moeite de Hoofdrolspeler te laten sterven. (Als je dead space 2 heb gespeeld haal de laatste 10 min weg van het einde, dat idee)

Voor de rest natuurlijk zelfde audio als van Bad company 2 zou wel vet zijn. 

Dat is toch geen GTA meer? Dat is gewoon een oorlogsspel. :puh:

 

GTA: Nederland zou mij niet zo aanspreken, GTA past meer in een wat extremere stad als Los Angeles, New York of Londen.

Bewerkt: door SpacyColours
Link to comment
Delen op andere websites

19 uur geleden, SpacyColours zei:

Dat is toch geen GTA meer? Dat is gewoon een oorlogsspel. :puh:

Haha ja, maar het idee van een GTA in een setting waar oorlog gaande is, lijkt me wel gaaf. Beetje zoals hoe Los Santos in een staat van beleg verkeert, maar dan next level :puh:

 

Link to comment
Delen op andere websites

Op 2017-5-12 om 20:58, FrankyFourFingers zei:

Full-on mocromafia met net als in GTA:SA 3 steden: Amsterdam, Utrecht en Antwerpen. 

Daarmee pak je inderdaad de steden waar het tegenwoordig gebeurd. Gooi er nog wat platteland bij (Noord-Brabant en Limburg) en je pakt een heel groot deel van de Nederlandse drugshandel mee. Ik denk dat je hier zeker wel een hele goeie game als GTA op kan baseren.

Link to comment
Delen op andere websites

1 uur geleden, Guardian1980 zei:

Daarmee pak je inderdaad de steden waar het tegenwoordig gebeurd. Gooi er nog wat platteland bij (Noord-Brabant en Limburg) en je pakt een heel groot deel van de Nederlandse drugshandel mee. Ik denk dat je hier zeker wel een hele goeie game als GTA op kan baseren.

Ik hoop dat er dan ook een uitgebreid drugsdeal systeem in komt zoals in Chinatown Wars. Inclusief lokdealers en speciale aanbiedingen die een beperkte tijd gelden.

Link to comment
Delen op andere websites

2 uur geleden, Guardian1980 zei:

Daarmee pak je inderdaad de steden waar het tegenwoordig gebeurd. Gooi er nog wat platteland bij (Noord-Brabant en Limburg) en je pakt een heel groot deel van de Nederlandse drugshandel mee. Ik denk dat je hier zeker wel een hele goeie game als GTA op kan baseren.

Als ik aan platteland denk, denk ik meer aan onze lieftallige tukkers. Of niet, @Bassieboy35 :7

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...
Op 2017-5-12 om 21:24, Phoenyxar zei:

Rond 1974, in Rotterdam en zeer Flodder geïnspireerd.

 

Need I say more?

Persoonlijk vind ik GTA totaal niet in Nederland passen, eigenlijk in geen een Europese stad. Maar dat lijkt me wel een leuke setting. Lid zijn van een asociale familie :puh:  

 

@EnergyCorse Leuke screenshots! :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...