Jump to content

Assassin's Creed: Origins


Ezra24rct3

Recommended Posts

 

1 uur geleden, Big Boss zei:

Denk dat de waarde vooral komt van de zeldzaamheid want de inhoud is niet zo heel speciaal en hoogstens 200 euro waard. Bij de Collector's Edition van GTA V kreeg je een pet, een tas, een mooie stevige doos waar alles in zat, een blauwdruk van de map en een steelbook. En die kostte geen 800 euro.

In vergelijking met andere figurines en statues is deze wel buitengewoon groot, 73cm hoog!

Maar 799 is nog steeds wel een tikkeltje belachelijk. Bij de helft van de prijs had het met zo weinig exemplaren nog een investering kunnen zijn, AC II Master of Assassins Edition gesealed gaat inmiddels ook voor zo'n 300$ en kwam op de markt voor de helft om een voorbeeld te noemen :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 63
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Phoenyxar

    20

  • moechy

    16

  • MovieGamer

    9

  • JasonStatham

    4

13 uur geleden, Big Boss zei:

Denk dat de waarde vooral komt van de zeldzaamheid want de inhoud is niet zo heel speciaal en hoogstens 200 euro waard. Bij de Collector's Edition van GTA V kreeg je een pet, een tas, een mooie stevige doos waar alles in zat, een blauwdruk van de map en een steelbook. En die kostte geen 800 euro.

Verzamelbare standbeelden/actiefiguren van 73 centimeter hoog zijn niet goedkoop. Zo'n ding kan op zichzelf al 800 euro kosten.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet niet of het echt anders is. Afgaande op de gameplay, ik weet dat het maar een kort fragment is en het moeilijk is om daar op te oordelen, doet het me een beetje aan als een fusie tussen Unity/Syndicate en Watch_dogs (ze waren al deel van dezelfde universe en komen steeds meer tezamen lijkt het). Zeker de interactie ùet de arend doet me erg Drone-achtig aan.

 

Ik dacht trouwens afgaande op de eerste kleine berichtjes dat de game zich rond de Nijl focuste, maar Siwa is een oasis in het Westen van het huidige Egypte. Misschien is de map groter dan ik eerst anticipeerde?

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 maanden later...

Ik ga deze zeker kopen, maar ik ben nog steeds bezig met de AC games in volgorde te spelen. Heb net Black Flag afgerond, dus moet nog eerst Rogue, Unity en Syndicate spelen voor ik deze speel. Dat kan nog even duren, dus ik wacht wel tot er een goede deal is voor Origins.

Link to comment
Delen op andere websites

De laatste games zijn dan ook nog eens een pak omvangrijker dan de eerste games (ik dacht eerst van niet tot ik nog eens begon te herspelen en dan merk je dat de eerste games vrij kort zijn), je bent er echt veel meer tijd aan kwijt om alles eens te doen, dus dat kan inderdaad wel even duren.

Link to comment
Delen op andere websites

7 uur geleden, moechy zei:

Grootste game is toch assassins creed II volgens mij. Zeker qua verhaal.

Ongetwijfeld niet, als iemand die die game net heeft herspeeld kan ik je zeggen dat de game niet zo lang is. Qua verhaal zijn Black Flag, Unity en Syndicate op zijn minst even lang (en qua nevenmissies en ontdekken doen die zeker beter). Ik dacht ook altijd dat II een lange game was (omdat het zo aanvoelde toen ik het eerst speelde), maar uiteindelijk zijn het niet zo veel individuele herinneringen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...