Jump to content

Another month, another mandje full of tekeningen


Silverbyte

Recommended Posts

In mijn immer voortdurende workflow heb ik ook afgelopen maand weer heel wat getekend. Ook wat experimenten, zoals te zien is bij de filmposter-achtige ontwerpen. Uiteraard ook weer de vertrouwde, hooggehakte krokodillen.


Voor de liefhebber: er zitten prints aan te komen, in samenwerking met New Chique, dus mocht je mijn werk tof vinden en dat graag op fraai, luxe papier aan je muur hebben, hou dan mijn Instagrampagina in de gaten!

 

EI1fm8c.png  exfpDpt.png

 

dzS1Cm2.png       CbZb5Dp.png

 

rM79PRQ.png  aKYfbzI.png

 

slDrybc.png  jgJvYZk.png

 

6w9ZF9H.png   glj5PzQ.png

 

 

shNn37Y.pngZz9wUoo.png

 

 

 

 

Link to comment
Delen op andere websites

Weer zeer herkenbaar werk, leuk hoor. De tweede, derde en vierde lijken toch wat anders; ergens door geïnspireerd, of een opdracht? (of ik ben gewoon niet bekend met al je werk, dat zou ook kunnen :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

@Guardian1980 De tweede, derde en vierde zijn minder gebaseerd op de fantasiewereld die je veel in mijn tekeningen ziet. Ik heb me daarbij vooral laten inspireren door mijn favoriete films (zoals Sin City, Suspiria en The Warriors) en bands (zoals Singapore Sling en The Jesus And Mary Chain), en dat leidt tot een wat donkerdere stijl. Het zijn meer filmposter-achtige ontwerpen, met een wat strakkere look, maar ik heb er wel mijn eigen draai aan gegeven door alsnog met illustraties te werken. Waren trouwens geen opdrachten, gewoon eens iets heel anders proberen.

 

@Dexist Die had ik nog niet eerder gehoord, haha, maar ik snap wat je bedoelt. Oorspronkelijk waren die karakters die steeds terugkomen gebaseerd op krokodillen. Dat zie je nog steeds wel aan de kop, maar sommige hebben heel menselijke aspecten gekregen, zoals schoenen en kleding, en ze gedragen zich ook meer als mensen dan als dieren. Soms zijn het echter nog wel gewoon dierlijke figuren, zoals in de tekening met 'Hola', waar de ene krokodil basically de andere berijdt, en er dus wel een soort machtsverhouding is. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...