Jump to content

Rockstar had een ander hoofdverhaal moeten kiezen voor GTA IV


PrioX

Rockstar had een ander hoofdverhaal moeten nemen  

17 leden hebben gestemd

  1. 1. Rockstar had een ander hoofdverhaal moeten nemen

    • Ja, The Lost and Damned
      1
    • Ja, The Ballad of Gay Tony
      0
    • Nee, IV was perfect als hoofdverhaal
      15
    • Anders...
      1


Recommended Posts

small.e966003b569431e43e330b653404954cb3

 

Met GTA IV heeft Rockstar een legendarisch verhaal neergezet met drie karakters die elkaars pad kruisen. Maar had Rockstar misschien een ander ''hoofdverhaal'' moeten kiezen in plaats die van Niko Bellic (IV), en bijvoorbeeld het verhaal van Johnny (TLaD) of Luis (TBoGT) moeten nemen? Of was dit de perfecte keuze? Deel je mening. :)

 

 

Link to comment
Delen op andere websites

Nee, van mijn part was de keuze van Rockstar Games goed genoeg. Ik vind namelijk dat het verhaal van Niko een van de beste is van de hele GTA reeks, en vergeleken met de verhalen van Johnny en Luis ook dus beter, dus de keuze om Niko's verhaal een hoofdverhaal te maken, vind ik prima. 

Link to comment
Delen op andere websites

Hmm, dat is wel een lastige vraag. Ik vind IV sowieso een vreemde als het aankomt op de plot, enerzijds vind ik het verhaal dat R* wil vertellen met dat van Niko erg goed, maar ik ben totaal niet onder de indruk van hoe het uiteindelijk verteld wordt. TLaD vind ik eigenlijk juist zo goed werken als een episode, ik betwijfel of je net zoveel had kunnen laten zien van Liberty City en haar onderwereld met hun centraal. Volgens mij vond ik BoGT's verhaal sowieso schijt, maar wel beste wat betreft missievariatie e.d. kan ik me herinneren :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het goed zoals het is. Uiteraard zitten er af en toe wat vreemde zijsprongen in, die het gevoel geven dat ze er zijn om het verhaal nog wat op te rekken, maar storend zijn ze niet. De twee DLC's vind ik ook goed zoals ze zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het zelf ook wel een lastige vraag. Ik vind namelijk verhalen met een thema (zoals TLaD) leuk om te volgen, zeker in het geval van bijvoorbeeld een motorbende. IV had dit minder, maar was zeker sterk. Ik denk dat ik toch ga voor IV als hoofdverhaal. Gewoon omdat ik Niko een van de beste hoofdpersonages vond. 

Link to comment
Delen op andere websites

Het is een vrij lastige vraag, gezien de verhalen zelf ook een beetje door elkaar heen lopen. Daarnaast vraag ik mij af wat we nog meer van Johnny of Luis hadden gezien. Ik vond TLaD sowieso het slechtst passen op de een of andere manier. Als ik aan een motorclub denk, denk ik niet meteen aan Liberty City. Eerder aan het Los Santos uit GTA V. TBoGT had niet een heel bijzonder verhaal, maar wel variëteit, inderdaad. Heeft er natuurlijk ook mee te maken dat het een DLC is. Maar nee, het verhaal van Niko was wel erg toepasselijk. Ze hebben het verhaal van de American dream mooi vertaald in een game. 

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...
Op 2017-6-5 om 00:34, Dutchy3010 zei:

Geef mij maar TLAD. Veel interessanter. Vond eigenlijk niet zoveel aan de "Main" storyline.

Alhoewel ik TLAD's storyline boeiend vond, verhalen rond motorbendes stevenen altijd af op destructie met veel collaterale schade (TLAD, Sons of Anarchy) en ik had al die depressieve dingen niet voor 90 missies kunnen verdragen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...