Jump to content

FIFA 18


JasonStatham

Recommended Posts

fifa-21.jpg

 

 

Ontwikkelaar+Uitgever: Electronic Arts
Genre: Sport

Platforms: PC, XO, PS4 (Switch?), X360, PS3

Aantal spelers: 1-4

Releasedate: 29-9-2017 (3 dagen eerder bij pre-orderen van de Ronaldo Edition/Deluxe Editon)

 

Uiteraard is FIFA weer terug dit jaar met een nieuwe editie! Dit keer is Cristiano Ronaldo het gezicht van de nieuwe game en zo blijkt in de reveal trailer:

 

 

 

 

Zoals gebruikelijk met EA zijn er natuurlijk weer verschillende edities om te kopen, hieronder toegelicht wat de verschillen zijn volgens eurogamer:

 

De FIFA 18 ICON (Super Deluxe) Edition kost 99,99 euro en bevat:

  • Drie dagen Early Access
  • Maximum 40 FIFA Ultimate Team Jumbo Premium Gold Packs (twee per week over 20 weken - 120 euro waard)
  • Drie-matches FUT Team of the Week leenspeler (één drie-matches leenspeler voor 20 weken)
  • Cristiano Ronaldo FUT leenspeler voor 5 matches
  • Ronaldo Nazário FUT Icon leenspeler voor 5 matches
  • 8 special edition FUT kits ontworpen door FIFA soundtrack artiesten

De FIFA 18 Ronaldo (Deluxe) Edition kost 89,99 euro en bevat:

  • Drie dagen Early Access
  • Maximum 20 FIFA Ultimate Team Jumbo Premium Gold Packs (één per week over 20 weken - 60 euro waard)
  • Cristiano Ronaldo FUT leenspeler voor 5 matches
  • 8 special edition FUT kits ontworpen door FIFA soundtrack artiesten

De FIFA 18 Standard Edition kost 69,99 euro en bevat:

  • Maximum 5 FIFA Ultimate Team Jumbo Premium Gold Packs (één per week voor vijf weken - 15 euro waard)
  • Cristiano Ronaldo FUT leenspeler voor 5 matches
  • 8 special edition FUT kits ontworpen door FIFA soundtrack artiesten

De FIFA 18 Legacy Edition (enkel beschikbaar voor de PlayStation 3 en Xbox 360) bevat:

  • Maximum 5 FIFA Ultimate Team Jumbo Premium Gold Packs (één per week voor vijf weken - 15 euro waard)

 

 

 

 

Link to comment
Delen op andere websites

1 minuut geleden, Votair zei:

70 euro voor de Standard Edition?? 90 euro voor de Ronaldo (Deluxe) Edition waarbij je 3 dagen Early acces krijgt en een paar pakketjes?... :duh: Hoe zit het trouwens met Legends op PS4?

Dat zijn de digitale prijzen, fysieke versies liggen in de winkel meestal toch veel goedkoper, 50-60eu. Legends zijn er dit keer ook op Playstation ja, op alle platforms dit x :)

 

Link to comment
Delen op andere websites

1 minuut geleden, FrankyFourFingers zei:

Dat zijn de digitale prijzen, fysieke versies liggen in de winkel meestal toch veel goedkoper, 50-60eu. Legends zijn er dit keer ook op Playstation ja, op alle platforms dit x :)

 

Chill, maar ik kan er nog steeds niet met mijn hoofd bij dat je 30 euro extra betaalt voor een paar pakketjes, waarvan de kans dat je een goede speler packt misschien 10% is.. Dan koop ik nog liever fifa coins. :puh:

Bewerkt: door Votair
Link to comment
Delen op andere websites

1 uur geleden, Votair zei:

Chill, maar ik kan er nog steeds niet met mijn hoofd bij dat je 30 euro extra betaalt voor een paar pakketjes, waarvan de kans dat je een goede speler packt misschien 10% is.. Dan koop ik nog liever fifa coins. :puh:

Ja, weetje.. Ik snap sowieso niet waarom je extra geld zou neerleggen voor items waar je vrij weinig aan hebt als het aankomt op plezier. Mijn ervaringen met FUT zijn altijd zo dat het leukste gedeelte is dat je uit 't niets begint en langzamerhand steeds een beter team aan 't maken bent en blijft sleutelen op die plekken waar verbetering mogelijk is.

De enige keren dat ik overga tot micro-transacties of iets dergelijks is als ik de ontwikkelaars wil steunen zoals bij een Rocket League. 

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...
  • 2 maanden later...

Heb er zin in! Nog een paar dagen wachten. Ik denk dat ik FUT dit jaar oversla, mede omdat ik sinds begin 2017 op hoog niveau Pro Clubs speel in een e-sport competitie. Dat vind ik veel leuker dan me iedere keer aan FUT ergeren... De demo is in ieder geval veelbelovend. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Het is dat ik hem gratis krijg bij een abbo dat ik hem zal hebben. De game op zich is goed met graphics en bewegingen maar soms gebeuren er toch ook dingen dat je je afvraagt waarom het in godsnaam gebeurt.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...