Jump to content

JasonStatham

Recommended Posts

5 uur geleden, ThunderDuck zei:

Ik ben wel heel erg hyped voor de nieuwe Metro. Ik heb heel veel uurtjes in de vorige 2 Metro's en de S.T.A.L.K.E.R-spellen gestopt, dus een nieuwe (en bovendien minder lineaire) game in de serie zie ik wel zitten :)

Metro was zeker een aangename verrassing, had ik niet zo snel verwacht bij Microsofts conferentie. Ik vraag me af hoever zich dit na Last Light afspeelt, want Artyom was wel in staat om zijn masker af te doen. Tenzij er al grote ontwikkelingen waren in Last Light; tot zover heb ik alleen 2033 gespeeld. Toevallig ook de boeken gelezen? Ik hoor zo vaak dat het bronwerk en de videospellen elkaar zeer goed complementeren.

Wat betreft shooters, B.J. is back!! Wolfenstein II :dans: (Ondanks dat we het al meer dan een jaar wisten, kijk er flink naar uit! :*D)

 

Op 6/11/2017 om 13:10, Cabyon zei:

Echt benieuwd naar AC: Origins.

Ik ben waarschijnlijk een van weinige, maar ben echt flink teleurgesteld door de gameplay beelden. Had gehoopt dat nu ze zover teruggaan in de tijd, we wat meer methodische en beperkte gameplay zouden krijgen met een nadruk op stealth. Jammer dat de enemies nog steeds zo achterlijk zijn en je boogpijlen kan besturen nadat je ze gevuurd hebt.. :ch: Het Egyptische decor is wel echt verbluffend _O_

 

Nieuwe delen voor Life is Strange en Ori natuurlijk ook erg mooi :D

 

 

Link to comment
Delen op andere websites

Wow, niet verwacht dit te zeggen: Ubisoft was zeer solide! Een hoop aankondigingen.

Mario x Rabbids: Kingdom Battle is kennelijk een een tactical strategy game :O

The Crew 2 is toch wel meer dan een simpel vervolg met meer auto's en een nog grotere map. Erg vet hoeveel verschillende motorsporten in 1 spel zijn gegooid.

Sinds het uitspelen van Black Flag roep ik al dat het een eigen franchise had moeten zijn i.p.v. een piratenspel met AC-elementen eringedouwd en nu krijgen we toch een piratengame, Skull & Bones :D

Beyond Good & Evil 2, kan iemand 't geloven? :7 Stunt van deze E3.

 

Maar geen Splinter Cell :@

 

Link to comment
Delen op andere websites

3 minuten geleden, Platypus zei:

Wie blijft wakker voor Sony? :D

Ik kan de eerste 3 kwartier checken, daarna moet ik weg. Vorig jaar was het zo erg de moeite waard wel, wat een show was dat. Geen chitchat, alleen maar games.

Link to comment
Delen op andere websites

4 uur geleden, Platypus zei:

Sony's show was maar middelmatig vond ik. Ik was liever gaan slapen eerlijk gezegd. :7

Dit was gewoon dezelfde show als vorig jaar, maar dan nog steeds zonder release dates :7 Spider-Man en God of War zien er wel echt fucking vet uit. En ein-de-lijk weer een Monster Hunter op een console.

Geen FromSoft game, geen Sucker-Punch game :?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...