Jump to content

Beginnen aan GTA III


Robskos

Recommended Posts

Dat is een leuk idee om je voortgangen en ervaringen te delen in een topic. Misschien motiveert het ook anderen om weer III te gaan spelen, zoals mijzelf :puh:

Tips schieten me niet echt binnen op 't moment, maar mocht je voor 100% gaan, raad ik je zeker aan om de Paramedic zijmissie meteen op het eerste eiland te doen. Later gedurende het spel wordt het steeds moeilijker om de 12 missies achter mekaar te halen naar mijn ervaring. 

Meestal loop je bij GTA tegen problemen aan in de missies zelf en dan is het wat makkelijker specifieke tips te vragen.

Verder moet je de telefoons op straat in de gaten houden, ik geloof dat er wat missies zijn die niet op de kaart worden aangegeven en via een telefoon worden gegeven. Je hoort altijd een telefoon zeer luid overgaan als je er in de buurt bij bent.

Over geld hoef je je waarschijnlijk zeker geen zorgen te maken, die rollen binnen aan de lopende band :)

 

Nog iets belangrijks was dat er optionele missies kunnen verdwijnen naarmate je te ver geraakt in het verhaal: 

Op het eerste eiland moet je de missies van Joey en Luigi allemaal eerst doen voordat je Last Request van Salvatore Leone speelt.

Op het tweede eiland moet je de missies van Asuka en Kenji allemaal eerst doen voordat je Waka-Gashira Wipeout van Donald Love speelt.

 

Veel succes en veel plezier!

 

Link to comment
Delen op andere websites

16 minuten geleden, Robskos zei:

Tot nu toe (ongeveer 10 missies in de game) heb ik toch wel weer gemerkt dat het over het algemeen korte missies zijn. Uiteraard gaat daar verandering in komen maar ik kijk er toch wel naar uit naar de wat langere missies haha! Tot zover heb ik wel een probleempje. Ik kan niet uit de auto schieten? Ook niet als ik naar de zijkant kijk en dan LMB druk. Iemand ideeën? 

 

-Rob

Moest een driveby niet met de CTRL-knop worden uitgevoerd? En ik vraag me af of dat met een gewoon pistool kon, of dat je daar een automatisch handwapen voor nodig had.

Bewerkt: door NandroDavids
Link to comment
Delen op andere websites

1 uur geleden, NandroDavids zei:

En ik vraag me af of dat met een gewoon pistool kon, of dat je daar een automatisch handwapen voor nodig had.

Klopt, je hebt een automatisch wapen nodig.

Link to comment
Delen op andere websites

2 uur geleden, NandroDavids zei:

Moest een driveby niet met de CTRL-knop worden uitgevoerd? En ik vraag me af of dat met een gewoon pistool kon, of dat je daar een automatisch handwapen voor nodig had.

 

1 uur geleden, Guardian1980 zei:

Klopt, je hebt een automatisch wapen nodig.

 

Ahh dat verklaard het.. Ik maar zoeken welke knop ik nou moest drukken haha! Thanks guys! 

Link to comment
Delen op andere websites

Zo ik heb vandaag er weer een paar missies opzitten. Ik heb ook een beetje lopen kloten tbh en weer ff het spel terug gaan ontdekken want het mag al wat jaartjes geleden zijn dat ik het voor het laatst heb gespeeld.. Sommige missies herken ik al wel tho! :D 

Link to comment
Delen op andere websites

Hoi, Ja ik heb weer een "bug" oid. Ik heb 2 monitoren en ik heb nu al sinds het begin dat als ik naar de zeikant wil kijken, dat mijn muis meegaat en zo uit mijn game gaat. Als ik dan wil klikken dan klik ik dus uit het spel.. best vervelend dus.. Iemand tips? 

Link to comment
Delen op andere websites

In middels al wat verder in de game! Nu ook een aantal missies van Salvatore gedaan, maar die missies van hem worden ook met de missie moeilijker.. Gaan zien wat er gaat komen haha! 

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...