Jump to content

Pay Day 2


Bassieboy35

Recommended Posts

Pay Day 2

Ontwikkelaar: Overkill Software, Starbreeze studios

Uitgever: 505 Games

Genre: Actie, First Person Shooter, Tactical Shooter

Platforms: PC, Xbox 360, PS3

Aantal spelers: 1-4

Release: 14 Augustus 2013

Demo: Ja

Website: Klik

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=X3zoMHLKYsc

 

PAYDAY2_2.jpg?w=900&h=506&scale=both

PAYDAY2_Docks_unstoppable.png?w=900&h=506&scale=both

Voor mij een leuke game, ik heb 'm afgelopen week gekocht. Niet een spel die je heel lang achter elkaar moet spelen, maar een paar pogingen na elkaar. Het is de bedoeling dat je 'heists' doet en eigenlijk deze om een stille wijze probeert uit te voeren. Wanneer je ontdekt wordt zou je tegen de politie moeten strijden. Dat is het leuke eraan, wanneer de stille wijze, stealth lukt is het natuurlijk mooi meegenomen.

Ook een leuke afweging die je moet maken tijdens het spelen: 'Gaan we voor meer en riskeren we ons leven? Of doen we het veilig en voldoen aan de minimale opdracht?'

Als je vrienden dit ook spelen is het spel alleen maar leuker, zijn er mensen die dit spel hebben/spelen? Zou er graag een keer een potje mee doen. :)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Ik had ooit eens Pay Day the heist multiplayer gespeeld. En ik vond dat niet zo'n leuke game. Ik weet niet of dat bij dit spel ook is, maar ik miste het planwerk en ruimere mogelijkheden. Bijv. spijkers op de weg leggen, zodat de politie niet makkelijk de straat in kan rijden ofzo. Daarbij vond ik het 'elkaar verraden of niet' element niet zo leuk

Bewerkt: door NicolaB
Link to comment
Delen op andere websites

  • 10 maanden later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...