Jump to content
PrioX

Leden aan het woord #1


Leden aan het woord.png

 

In de ''Leden aan het woord'' artikelen lichten wij een aantal berichten uit die door onze leden geplaatst zijn op bijvoorbeeld stellingen en discussies, voornamelijk in de GTA-fora. 

 

Had het WTC complex aanwezig moeten zijn in GTA IV? | Topic link

Liberty City is, zoals iedereen wel weet, gebaseerd op New York. In 2001 werd het World Trade Center complex verwoest door een terroristische aanslag. Had Rockstar het complex dat in wederopbouw was moeten toevoegen in GTA IV? Op die vraag geeft @Phoenyxar antwoord. 

 

Op 2017-5-9 om 19:51, Phoenyxar zei:

Wel, de vraag is of het niet reeds aanwezig is... heel Castle Gardens is een grote bouwput (van Yusuf Amir) op de schaal van Ground Zero en er is geen andere verklaring voor wat het zou kunnen zijn (buiten dan een toevalligheid, maar dat voelt erg on-Rockstar aan).

 

Ook: Eén van de problemen die er zou bijkomen is denk ik dat er geen plaats voor is. Algonquin, ook al dat het de grootste borough is, is eigenlijk redelijk klein (en vooral smal), dus als je daar dan nog een grote bouwput wilt plaatsen rond Feldspar Street Station creëer je een heel grote leegte op een locatie die je liefst zo vol mogelijk wilt bouwen zodat het de waan van dichtheid creëert. Ik denk dat de IV-iteratie van LC simpelweg te klein is voor een dergelijke site.

 

Daarnaast moet het voor mij ook niet noodzakelijk, LC mist ook nog een hoop andere zaken van NY.

WKTTtalkradio.png

 

Praatradio is een toegevoegde waarde | Topic link

GTA kent veel verschillende radiozenders. Zo ook praatradio. Maar zijn deze zenders een toegevoegde waarde in GTA? @Bassieboy35 als radiofanaat geeft zijn mening. 

 

Op 2017-6-3 om 20:52, Bassieboy35 zei:

Altijd leuk om een dialoog op de radio te horen, maar in GTA verkies ik de goede muziek met one-liners er wel boven. Ik heb het zo af en toe geluisterd en de stukjes zijn zeker geniaal. Ook zoals Big Boss al zei heeft het soms wat nuttige informatie voor het verhaal. 

 

De stock market moet terugkeren in een volgende GTA | Topic link

In GTA V maakte we kennis met de stock market, een nieuwe feature waarmee spelers veel geld konden verdienen of juist verliezen. Maar moet deze feature terugkeren in een volgende GTA? Op deze stelling geeft @Platypus zijn ongezouten mening. 

 

Op 2017-6-1 om 21:50, Platypus zei:

Nee, dit was voor mij de meest nutteloze toevoeging. Ik heb het eigenlijk alleen maar gebruikt in combinatie met de Assassination-missies. Ik durf te wedden dat de meeste GTA-spelers niet eens weten hoe zo'n stock market werkt en het daarom nooit gebruikt hebben, dus van mij mogen ze het achterwege laten in de volgende GTA's.

sml_gallery_1_151_965078.jpg

 

Waar moet Rockstar Games met de volgende GTA op focussen? | Topic link

Iedereen heeft bepaalde wensen als het gaat over een volgende GTA. Maar waar moet Rockstar zich op focussen met het nieuwe deel in de serie? @KaiSkillzz heeft GTA V gespeeld en weet deze vraag dus goed te beantwoorden. 

 

Op 2017-1-15 om 14:59, KaiSkillzz zei:

Een storyline met maar één protagonist. Het systeem was in GTA V was wel redelijk goed uitgewerkt, maar toch speel ik liever met één personage. Voor de rest laat ik me verrassen. :)

 

Wat vind jij van Cash Cards? | Topic link

De Cash Cards in GTA Online. Een gevoelig onderwerp binnen de community. Veel spelers maken er gebruik van, veel spelers vinden het een van de slechtste toevoegingen. @Dutchy3010 laat haar mening los over de beruchte Cash Cards.

 

20 uur geleden, Dutchy3010 zei:

Ik heb Online altijd gemeden, omdat ik een hekel heb aan spellen waarbij je jezelf "omhoog kunt kopen". Wil dan liever aan het begin een bedrag neertellen, eventueel voor dlc betalen, maar thats it. Zo is het een fair level playing field voor iedereen: het gaat alleen om inzet en kunde. Hoe ervaren jullie dit nu? 

 

Discussieer mee over de verschillende onderwerpen in de bijhorende topics. 

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

13 uur geleden, Cabyon zei:

Wat is de toegevoegde waarde van dit topic? Kunnen we hiervoor niet de ongelezen bijdragen scannen?

Het idee achter dit topic is om discussies in de GTA-fora onder de aandacht te brengen, en zo ook de reacties die enkele leden gepost hebben. Het is dus een vrij simpel concept. Maar het kan leden aanzetten om zich te mengen in de discussies. En het sluit aan op het plan om de leden meer aandacht te geven in de nieuwsfora. :) 

 

Ja, je kunt inderdaad de ongelezen bijdragen scannen. Maar dat is denk ik minder motiverend en opvallend voor leden om zich te gaan mengen in de discussies. 

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...