Jump to content

Ervaringen gunrunning en geld verdienen


WaRioRZ

Recommended Posts

Nu gunrunning bijna een week uit is, en iedereen (die het geld op heeft kunnen hoesten) hier mee heeft kunnen experimenteren, was ik benieuwd naar de ervaringen.

En dan met name op het gebied van geld verdienen.

 

In mijn beleving is het nog niet heel lucratief. Ik heb de staff upgrade en de security upgrade. Maar het zet nog niet echt zoden aan de dijk.

Iemand ervaringen met een volledig geupgrade bunker? Blijft nog steeds grinden/harken om die online dollars bijmekaar te krijgen :(

Link to comment
Delen op andere websites

1 minuut geleden, TryX zei:

Principe werkt exact hetzelfde als bij drugs verkopen of de "kratten" verkopen, alleen vanuit een ander perspectief.. 

Klopt, maar weegt een geupgrade bunker op tegen geupgrade coke? Dat vroeg ik me af voor ik die anderhalf miljoen er in ga steken :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

We zijn bijna een week verder sinds de Gunrunning DLC uit kwam, maar ik heb nog steeds niet een bunker gekocht.

Aan het geld ligt het hem niet; ik heb 23 miljoen dollar.

 

Maar wat ik me afvraag:

1- Wat is de beste bunker om te kopen?

2- Hoeveel kost ongeveer een volledig geupgrade bunker?

3- Kun je de missies alleen uitvoeren? Of ben je altijd vrienden nodig?

4- Hoeveel missies e.d. moet je doen voordat je winst maakt?

 

Ik ben nog twee grote warehouses aan het vullen om er nog een paar miljoen bij te maken.

Iets wat je alleen kunt doen, en winstgevend is. 

Link to comment
Delen op andere websites

46 minuten geleden, RyanDanah zei:

We zijn bijna een week verder sinds de Gunrunning DLC uit kwam, maar ik heb nog steeds niet een bunker gekocht.

Aan het geld ligt het hem niet; ik heb 23 miljoen dollar.

 

Maar wat ik me afvraag:

1- Wat is de beste bunker om te kopen?

2- Hoeveel kost ongeveer een volledig geupgrade bunker?

3- Kun je de missies alleen uitvoeren? Of ben je altijd vrienden nodig?

4- Hoeveel missies e.d. moet je doen voordat je winst maakt?

 

Ik ben nog twee grote warehouses aan het vullen om er nog een paar miljoen bij te maken.

Iets wat je alleen kunt doen, en winstgevend is. 

1. Missies zijn veel in Los Santos. Dichterbij de stad is makkelijker.

2. Upgrades zijn ong 2.5mil opgeteld. Wil je een MOC, die heb je nodig om bepaalde missies te doen, kost dat je weer een aantal mil.

3. Sellen sowieso niet alleen doen, je hebt weinig tijd en vaak meerdere vehicles. Resupply etc is te doen.

4. Hangt af hoeveel je hebt uitgegeven aan de bunker :)

Bewerkt: door WaRioRZ
Link to comment
Delen op andere websites

3 uur geleden, RyanDanah zei:

We zijn bijna een week verder sinds de Gunrunning DLC uit kwam, maar ik heb nog steeds niet een bunker gekocht.

Aan het geld ligt het hem niet; ik heb 23 miljoen dollar.

 

Maar wat ik me afvraag:

1- Wat is de beste bunker om te kopen?

2- Hoeveel kost ongeveer een volledig geupgrade bunker?

3- Kun je de missies alleen uitvoeren? Of ben je altijd vrienden nodig?

4- Hoeveel missies e.d. moet je doen voordat je winst maakt?

 

Ik ben nog twee grote warehouses aan het vullen om er nog een paar miljoen bij te maken.

Iets wat je alleen kunt doen, en winstgevend is. 

Ik viel onlangs weg uit de lobby en kwam er niet meer in, vandaar dat ik ineens weg was! :-) (we waren in gesprek)

Link to comment
Delen op andere websites

Het geld verdienen valt tegen. Het duurt ontzettend lang voordat je wat winst maakt. Ik heb vorige week de bunker gekocht en de wapens in mijn bunker hebben een waarde rond de 120.000. Het gaat te langzaam, terwijl ik alle upgrades heb gekocht om het sneller te laten gaat... Oftewel miljoenen voor niks uitgegeven want het verschil is nihil. :-(

 

Heb nu al het personeel op het onderzoeken van upgrades gezet om er toch nog wat voordeel uit te halen. Voor geld verdienen moet je naar mijn mening geen bunker kopen... Ik moet dus ook weer een andere manier gaat zoeken om snel aan wat geld te komen. 

Link to comment
Delen op andere websites

Een volle bunker (met upgrades) kun je voor $1.050.000 verkopen als je ervoor kiest om het in los santos te doen.

Duurt wel erg lang voordat ie vol is en als je een resupply missie aan het doen bent stijgt je stock level niet.

Link to comment
Delen op andere websites

Duurt wel erg lang. De vehicles en bunker opzich zijn wel mooi, en met wat research heb je er ook wel wat aan.

 

Maar ik hoopte stiekem iets minder te hoeven grinden voor cash. Ijdele hoop natuurlijk, gezien Rockstar dan geen zak meer verdient aan sharkcards.

Link to comment
Delen op andere websites

Voor geld hoef je inderdaad niet de bunker te kopen. Vrijdagavond heb ik het spul gekocht en heb momenteel een waarde van rond de 300.000 in mijn bunker. Een mooi bedrag, maar dat weegt niet op tegen de tijd en het geld dat je erin moet steken. Overigens moet ik daarbij wel zeggen dat ik de supplies verdeel over onderzoek én voorraad. Ik heb zelf nog niet zo goed kunnen achterhalen wat de effecten hiervan zijn. Zou er een multiplier effect zijn als je het op één onderdeel focust of maakt dat niet uit? 

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...