Jump to content

Garry's Mod Roleplay Server zoekt vastberaden spelers!


Helsen555

Recommended Posts

hoi,

Ik en mijn vriende zijn een goed jaar geleden gestart met een darkrp server op gmod. We wilden deze realistischer maker en dit deden we ook. Onze server zit vol met leuke addons en we zijn een promotie filmpje aan het maken zodat je een voorproefje krijgt van wat allemaal kan op de server.

 

Maar omdat we zoveel aangepast hebben aan de server zoeken we meer spelers, we zijn op dit moment met 8 dit is net doenbaar, maar een goede RP server heeft er 20 - 30 zelfs dus dit wil ik ook bereiken. We zoeken nederlands sprekende RP'rs die liefst 16+ zijn (of gewoon volwassen genoeg) om vast mee te komen spelen. 

http://steamcommunity.com/groups/revolutions-per-minute

Dit is de link naar onze Steam groep, ben je geïnteresseerd join dan de groep of laat een reactie hier. Zodra ik het zie zal ik je aanspreken en dan geef ik wat meer uitleg en kun je eens proberen mee te spelen, als het niet bevalt geen probleem dan zeg je gewoon dat het niet je ding is no hard feelings :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...