Jump to content

NPC's......


_floris

Recommended Posts

Wat vinden jullie van de NPC's in gta 5? 


Ik vind ze persoonlijk VERSCHRIKKELIJK. Dit is waarom:

 

Voor we beginnen wil ik trouwens dit zeggen: NPC zijn echt waar zo geprogrammeerd om in je te crashen, en daarom haat ik ze. En zoals iemand hier ook al eens zei wat ik ook zelf dacht, dat ze zo gemaakt zijn om je te vernieling in de helpen als je BV een auto levert, zodat je veel minder krijgt als je hem uiteindelijk hebt geleverd, zodat je meer denkt van 'ik koop wel shark cards'

 

En hier waarom ik ze haat: Bijvoorbeeld, ik ben een CEO en ik moet een auto stelen om te leveren aan mijn Garage, en ik wil zo min mogelijk schade.

Helaas heb je NPC's op de weg, dus ik kan dat idee van zo min mogelijk schade wel gelijk uit mijn hoofd zetten. Ik bedoel, als je toevallig op een kruispunt oversteekt als NPC, en je ziet mij aankomen, GA DAN NIET OP HET MIDDEN VAN DE WEG STILSTAAN !!!!!!!!!!!!!!!!! Maar altijd als ik zie dat de bestuurder binnen in het zondagsvoertuig dood is door de klap, gaat de woede wel een grotendeels weg. (Indien ik toevallig op dat moment geen haast heb en de NPC heeft het overleefd, dan pak ik 'm uit zijn / haar auto en sla ik die dood met m'n Biljartstok. Een keer hebben de NPC's eens echt laten zien hoe goed ze het stuur konden hanteren en leverde me 10.556$ schade op. -10.556 uit mijn portemonnee. Opluchtend.

 

Of wanneer je in je Super snelle bak eens door de straten van LS scheurt en zo een *** besluit om de held te spelen door iedereen te laten zien dat hij jou kan laten stoppen, dat gaat zo:

Ik scheur tegen 240 ong. over het linker rijvak. De NPC met zijn / haar goedkope vuilnis op het rechter rechter rijvak besluit eens te laten zien dat ze me kan stoppen DOOR LETTERLIJK TERWIJL IK NOG MAAR 2 METER WEG BEN VOOR ME AF TE SLAAN! En ik weet niet waarom NPC auto's zo krachtig zijn, maar het gaat wel altijd zo ongeveer: Als ze je heel zachtjes aanraken terwijl jij supersnel scheurt, dan draai je ongveer 360° rond , en heeft vrijwel altijd je auto tot stilstand gebracht, dus heb je weer tijd verloren. 

 

 

 

Vertel me maar eens JULLIE mening over NPC's.

Bewerkt: door _floris
Link to comment
Delen op andere websites

1 uur geleden, Simonnfly_NL zei:

Ik steel en lever auto's af met een cargo bob. Weinig schade bij stelen en bij leveren vang je de full money))

 

Moet ik niet proberen hoor. Dan komen ze gewoon met helikopters achter je aan. 

Pak ik hem gewoon op de grond, dan komen ze met autos achter me aan.

Pak ik hem met een cargobob, komen ze met een buzzard, en ik ben dan compleet weerloos.

Link to comment
Delen op andere websites

18 uur geleden, _floris zei:

Moet ik niet proberen hoor. Dan komen ze gewoon met helikopters achter je aan. 

Pak ik hem gewoon op de grond, dan komen ze met autos achter me aan.

Pak ik hem met een cargobob, komen ze met een buzzard, en ik ben dan compleet weerloos.

 

Dat is alleen bij die ene missie dat je de z-type vanaf dat schip moet wegvliegen toch? niet bij de overige drops?

Link to comment
Delen op andere websites

2 uur geleden, TryX zei:

 

Dat is alleen bij die ene missie dat je de z-type vanaf dat schip moet wegvliegen toch? niet bij de overige drops?

Dat is jammer genoeg zo bij ELKE missie die ik doe als het om auto's stelen gaat.

Link to comment
Delen op andere websites

NPC's zijn wel vervelend ja. Vooral inderdaad als je op hoge snelheid rijdt en iemand besluit toch maar even van rijstrook te wisselen. Helaas zit GTA V niet zo geprogrammeerd in elkaar dat inhalen via links gebeurt en iedereen zoveel mogelijk rechts rijdt. Daarentegen zorgen NPC's wel weer voor de sfeer in de stad, zonder ze zou het ook maar zo saai zijn. Helaas valt er weinig tegen de problemen te doen. (Of naja, heel rustig rijden :clown:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...