Jump to content

Boris87s

Recommended Posts

Ik heb bijna 1 miljoen en wil CEO office gaan kopen.

Mijn vraag is, als je de office hebt gekocht, kan je dan meteen geld gaan verdienen met CEO? Want bij motorcycle club kan je meteen die contact missions gaan doen.

Is dat bij CEO ook of moet je per se een warehouse hebben gekocht. En zo ja, hoe verdien je daar dan het beste geld mee.

 

Is erg lastig om op Engelse sites goede info op mijn vragen te vinden dus hoop dat jullie me kunnen helpen!

 

Groet

Link to comment
Delen op andere websites

Hey Boris,

 

Wil je toch iets meer geld gaan verdienen, dan zul je helaas een warehouse moeten kopen. Een warehouse voor goederen of auto's. Het principe van goederen is dat je een bepaalde hoeveelheid goederen kan opslaan die steeds meer waard worden nadat je er meer hebt. Het is een lang proces, maar je verdient er wel aardig wat geld mee. De andere mogelijkheid is auto's verkopen. Voordeel is dat je geen kosten hebt voor het stelen van de auto's (op schade na). Je kan vrij veel op een auto verdienen, alleen kan je niet onbeperkt auto's verkopen. Naast deze 'hoofdactiviteiten' zijn er ook nog wat subactiviteiten die je kan starten. Hier is niets voor vereist op CEO zijn na. Dit zijn een soort missies binnen Free mode en leveren z'n rond de 20.000 op.

 

Ik hoop dag je het een beetje door hebt en bij vragen stel gerust. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Dankjewel!

Ik snap dus dat je bij CEO ook kleine missies net zoals bij Motorclub hebt. Maar zijn die beter/makkelijker dan bij Motorclub of van zelfde niveau?

Over de warehouses, ik heb opgezocht en je kan een small medium of large kopen. Weet jij welke de beste is want ik wil niet tot large sparen als het niet veel beter is dan een small of medium.

En je zei bij auto-warehouses dat je geen kosten nodig hebt, heb je dit bij goederen dan wel?

 

Alvast bedankt!

Bewerkt: door Boris87s
Link to comment
Delen op andere websites

Ik moet eerlijk zeggen dat ik de Motorclub missies niet zo goed ken, dus ik kan het helaas niet vergelijken. De CEO missies zijn in ieder geval niet zo moeilijk, maar kan het wel worden als je wordt gedwarsboomd door andere spelers. Wat betreft de warehouses zou je bijvoorbeeld met een kleine kunnen beginnen. De grootte bepaald hoeveel goederen je mag opslaan zeg maar. En hoe meer goederen je hebt, hoe waardevoller ze zijn. Als in, het is verstandiger om 20 goederen verkopen dan twee keer 10 goederen te verkopen. De opslag is trouwens van klein naar groot: 16, 42 en 111. 

 

Bij goederen heb je kosten om ze beschikbaar te maken/te stelen. Je betaalt 2.000 voor 1 goed, 8.000 voor 2 goederen en 18.000 voor 3 goederen. Als je dus ook minder goederen per keer steelt, zal je ook geld besparen. De vraag is alleen of het de tijd waard is, aangezien je met een zo'n lading 10-15 minuten bezig bent voor de volgende.

 

Overigens een meevallertje, de CEO kantoren zijn nu in de aanbieding! Scheelt ook weer in je portemonnee. 

 

Link to comment
Delen op andere websites

Chill die korting!

Want door 25% op Maze Bank West is het nu 750.000, +250.000 voor goedkoopste warehouse volgens mij (klopt dit)?

Dan kan ik hem al meteen gaan kopen. 

 

Bedankt voor al je hulp

Link to comment
Delen op andere websites

11 uur geleden, Bassieboy35 zei:

In het speciale menu dat je start via m op de pc of select op de consoles. 

Op de Playstation 4 open je het Interaction menu door je Touchpad ingedrukt te houden. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...