Jump to content

Betaalde of gratis updates


PrioX

Betaalde of gratis updates  

4 leden hebben gestemd

  1. 1. Moet Rockstar geld vragen voor updates, en in ruil daarvoor direct alle content gratis weggeven?

    • Eens
      0
    • Oneens
      4
    • Anders...
      0


Recommended Posts

Sinds de release van GTA Online geeft Rockstar ons gratis content updates. Echter is het voor veel spelers (ook voor mij) vervelend dat de content de laatste twee jaar ontzettend duur is geworden. Je betaalt al snel miljoenen GTA$ voor een auto of duizenden GTA$ voor een simpel t-shirt. Veel spelers zeggen daarom ook dat de updates eigenlijk helemaal niet gratis zijn omdat Rockstar je op die manier aanmoedigt om Shark Cards te kopen. 

 

Daarom heb ik de volgende stelling.

Rockstar moet geld gaan vragen voor de updates (tussen de €5 en €15), waardoor je de in-game content direct tot je beschikking hebt. Dat dan in plaats van alles peperduur maken. Deze wijze hebben we ook al eerder gezien, bijvoorbeeld met de updates van Red Dead Redemption en Max Payne 3, en honderden andere games.

Link to comment
Delen op andere websites

het spel zelf was al duur genoeg.  als ik iets nieuws wil speel ik er wel voor en  dan kan het wel even duren maar  je blijft er mee bezig en ik hoef niet alles te hebben. als je alles  zo krijgt als je geld betaald dan is het niet leuk meer want dan heb je juist geen geld meer nodig op gta. want als ze geld zouden vragen voor updates kunnen zie die shark cards  ook wel weg doen. ik zou zeggen maak de shark cards goedkoper.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...