Jump to content

Had GTA Online een duidelijke verhaallijn moeten hebben?


PrioX

GTA Online had een verhaallijn moeten hebben zoals in de singleplayer van GTA.  

7 leden hebben gestemd

  1. 1. GTA Online had een verhaallijn moeten hebben zoals in de singleplayer van GTA.

    • Eens
      1
    • Oneens
      4
    • Anders...
      2


Recommended Posts

GTA Online moet dé online GTA-ervaring zijn. De verhaallijn is naast de setting voor mij persoonlijk het belangrijkste onderdeel van het spel.

 

Wanneer je arriveert in Los Santos wordt je opgehaald door Lamar die je kort uitlegt wat de bedoeling is. Wanneer je de tutorial volbracht hebt ben je eigenlijk vrij om te doen wat je wil. En dat is goed. Wanneer je wat meer Contact Missies volbracht heb kom je in contact met personages als Lester, Martin Madrazo en Simeon. Echter zijn de missies die je van deze personages krijgt willekeurig. Er zit wel een thema aan de missies vast (voor Simeon heb je vaak missies omtrent voertuigen stelen, etc). Maar er zit geen verhaallijn in zoals in de Story Mode. Het zijn allemaal ‘’losse’’ verhaaltjes.

 

In latere updates zijn er wel wat meer missies toegevoegd die aan elkaar verbonden zitten zoals de Heists en de Lowrider-missies van Lamar. Daarom vind ik dat soort missies vaak leuker om te spelen dan de standaard missies.

 

Daarom de stelling: GTA Online had een verhaallijn moeten hebben zoals in de singleplayer van GTA.

Link to comment
Delen op andere websites

Op zich niet, want GTA Online is in mijn ogen meer een free rome iets.

Waar je kan doen wat je wilt met andere online spellers of gewoon in missies.

Verder in de new gen uitgaves kan je vaak mee doen aan random events en dat is ook wel leuk

Er hoeft voor mij geen verhaal te zijn, zo lang je maar los kan gaan. Freemode, missie of race.

Link to comment
Delen op andere websites

Mwah, ik vind het niet per se nodig in GTA Online. Het punt is dat je vrij bent in het doen en laten wat je wilt. Daardoor kan er niet een samenhangend verhaal van worden gemaakt, omdat niet iedereen alle activiteiten doet en in de 'goede' volgorde. Het is wel leuk dat er dialogen zijn bij de missies, heists etc. van bepaalde dingen. 

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...