Jump to content

Een derde ''episode'' voor GTA IV. Waarover moet het gaan?


PrioX

Recommended Posts

Voor GTA IV heeft Rockstar twee fantastische uitbreidingen uitgebracht, The Lost and Damned en The Ballad of Gay Tony. Helaas hebben we nooit zulke uitbreidingen voor GTA V gekregen.

 

Stel, Rockstar zou een derde uitbreiding/episode uitgebracht hebben voor GTA IV, waarover zou het dan moeten gaan volgens jou? 

 

Deel je wensen. :) 

Link to comment
Delen op andere websites

*even Chinatown Wars negerend*

Eentje vanuit het standpunt van één van de gangs in Lower Algonquin, zoals de Triads of de mafia in Little Italy. Zo zou je bijvoorbeeld indirect de gebeurtenissen van de andere episodes zien gebeuren of horen vertellen via de acties die jij doet.

Link to comment
Delen op andere websites

Een verhaal rondom de McReary Crime Family lijkt me ook wel gaaf. Met Packie als hoofdpersonage. Rondom deze familie kan je denk ik genoeg bedenken om er een nieuwe episode van te maken. Daarnaast komt Packie ook in contact met Gay Tony en Luis Lopez (tijdens de bankoverval en tijdens de ontvoering van Gracie). 

Link to comment
Delen op andere websites

Wat het doel van de derde episode zou zijn is inderdaad dat je ook een betrokkene bij de overige verhaallijnen belicht. De McReary familie vind ik wel een goede optie, zeker nu we al een familie (da Santa) in GTA hebben gezien. Van Patrick is inderdaad bekend dat hij op crimineel gebied vrij actief is. Little Jacob is daarentegen meer van de kleinere misdaden bijvoorbeeld. 

 

Als je het bekijkt dat deze episode ook nog in de andere episodes invloed zou hebben, dan zou het mij wel leuk lijken om een kant van de Russische Maffia, zoals bij Ray Bulgarin inderdaad of een van de families. Het voordeel van Bulgarin is wel dat het een grote crimineel is en die ook een belangrijke rol heeft voor Niko. 

Link to comment
Delen op andere websites

Eentje rondom de Russische maffia zou ook wel leuk zijn geweest ja. Het hoofdpersonage zou dan bijvoorbeeld het safehouse van Niko en Roman's depot in brand kunnen steken met molotov cocktails. :sigaar:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...