Jump to content

[PS4] Zomermeeting Zaterdag 29 juli 20:00


Michael

Recommended Posts

Informatie

Op zaterdag 29 juli 2017 (zaterdagavond) zal er een meeting worden georganiseerd op de PlayStation 4. De thema voor deze meeting is zomers, dus het is aangeraden om alvast je GTA Online character een zomerse outfit te geven. De meeste van de activiteiten zal waarschijnlijk plaatsvinden op het strand. Mochten er mensen zijn met een yacht, dat kunnen we met een grote groep op de yacht gaan en daar een feestje houden, of iets dergelijks. Ook kunnen we een aantal races spelen. Het liefst vooraf de meeting mij een vriendschapverzoek sturen op PlayStation. Mochten er te weinig mensen meedoen aan de meeting, dan wordt de meeting mogelijk afgelast.

 

Tijden en datum

Zaterdag 29 juli 2017

20:00 - 22:00

 

Deelnemerslijst

Gebruikersnaam: Asphyxiated

PlayStation Networknaam: Autoamericans

Microfoon: Ja

 

Gebruikersnaam: Platypus

PlayStation Networknaam: Platypus92

Microfoon: Ja

 

Gebruikersnaam: FrankyFourFingers

PlayStation Networknaam: TheRealGoldenKid

Microfoon: Nee

 

Gebruikersnaam: Tommie59

PlayStation Networknaam: tommie59

Microfoon: Ja

 

 

Bewerkt: door Asphyxiated
Link to comment
Delen op andere websites

3 minuten geleden, Platypus zei:

Ik heb wel interesse, maar de kans bestaat dat ik er niet om 20:00 stipt zal zijn, het zal eerder rond 20:45 zijn.

Dat is prima, ik heb je op de lijst gezet. Ik denk dat de meeting ongeveer twee uur duurt ofzo, dus je zou dan makkelijk nog wel kunnen meedoen. :) 

Link to comment
Delen op andere websites

Ik durf niet te garanderen dat ik er bij ben, zaterdag is niet echt een dag die me mooi uitkomt voor een meeting :-(

Hoe dan ook, ik zal het proberen:

 

Gebruikersnaam: FrankyFourFingers

PSN: TheRealGoldenKid

Mic: Neen

 

 

Link to comment
Delen op andere websites

48 minuten geleden, FrankyFourFingers zei:

Ik durf niet te garanderen dat ik er bij ben, zaterdag is niet echt een dag die me mooi uitkomt voor een meeting.

Ik heb je in ieder geval aan de lijst toegevoegd!

Link to comment
Delen op andere websites

8 uur geleden, Tommie59 zei:

Ik ben er misschien ook bij.

Ik heb je ook toegevoegd aan de lijst.

 

Het zou fijn zijn als er mensen komen die echt weten dat ze zeker weten dat hun kunnen meedoen, maar ja. :7 

Link to comment
Delen op andere websites

6 uur geleden, Asphyxiated zei:

Het zou fijn zijn als er mensen komen die echt weten dat ze zeker weten dat hun kunnen meedoen, maar ja. :7 

Dat is het nadeel aan meetings in de zomer. Als het mooi weer is, gaan de mensen buiten van de zon genieten en niet binnen gamen. :puh: (Sorry voor dit off-topic bericht).

Link to comment
Delen op andere websites

Op 26-7-2017 om 01:31, Platypus zei:

Dat is het nadeel aan meetings in de zomer. Als het mooi weer is, gaan de mensen buiten van de zon genieten en niet binnen gamen. :puh: (Sorry voor dit off-topic bericht).

Klopt wel haha, daarom had ik ook wel besloten om het in de avond te doen. Maar goed, ik zal vanmiddag nog even wat vriendschapverzoeken versturen op PlayStation Network. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik moet mij helaas afmelden voor deze meeting. :( Ik ga om 20:00 namelijk met mijn ouders op restaurant. Ik vind het jammer, want ik had er graag bij willen zijn. Hopelijk kan ik bij een volgende meeting wel komen.

 

Veel plezier vanavond alleszins! :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik had al de hele tijd een lelijk voorgevoel, maar ik kan zo ook niet :-(

Misschien een verplaatsing naar ergens in de week, aangezien het vakantie is, heeft men waarschijnlijk ook meer tijd doordeweeks dan in het weekend? Ik in ieder geval.

Excuses!

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...