Jump to content

Vraag Bedrijf en MC


wout1973

Recommended Posts

Sinds vandaag heb ik mijn account weer volledig in eigendom.

Ik was gehacked door eentje uit de Oekranie.

Resultaat al mijn auto's, huiszen, boot, vliegtuigen/helicopter weg en merendeel geld weg.

Zwaar kloten dat dit kan gebeuren.

Nu heeft deze persoon een kantoor en matotclub gekocht.......kan ik deze ook weer verkopen, en hoe doe ik dat ?

Bunker kan ik wel betreden maar kan niet gebruik maken van computer aldaar....moet CEO ofzo zijn (maar met mijn eigen kantoor ben ik dat toch al????)

 

Alvast bedankt voor jullie advies.

Bewerkt: door wout1973
Link to comment
Delen op andere websites

Naar dat dit je is overkomen Wout.

Het motorclubhuis en het kantoor kan je helaas niet verkopen.

CEO kan je worden door, als je in bezit bent van een kantoor, naar je Interaction Menu te gaan, vervolgens naar SecuroServ en dan kiezen voor de bovenste optie.  

 

Link to comment
Delen op andere websites

Ja, dat kan.

Dan moet je in je Interaction Menu naar MC Club in plaats van SecuroServ gaan.

 

Wat ik je nog kan aanraden voor het verdienen van geld is een voertuig warenhuis kopen. ( +- 1,5 miljoen) Daar kan je zonder al te veel inspanning behoorlijk aan verdienen. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Hoe wordt ik president van een motorclub als ik ook al CEO ben ?

Heb gekeken bij menu maar vind niet de Motorclub....echter heb ik er wel eentje?

 

Hoe fix ik dit nu....

Bewerkt: door wout1973
Link to comment
Delen op andere websites

Als je CEO bent moet je dit eerst stop zetten. Dit doe je door via het Interaction Menu naar SecuroServ te gaan en onderaan de optie 'Retire' aan te klikken. Je bent nu gestopt als CEO en de optie om een motorclub te starten zou er nu tussen moeten staan in het Interaction Menu. 

Link to comment
Delen op andere websites

6 minuten geleden, wout1973 zei:

Okay dank.....ga het effe checken.

Wel raar al mijn gebouwen zijn oranje.....maar motorclubhuis blijft wit.

Ik geloof dat je als CEO geen toegang hebt tot je motor clubhuis, vandaar dat het icoon wit blijft. Je moet dus een MC President zijn. Maar dit weet ik niet 100% zeker. ;) 

Link to comment
Delen op andere websites

De bunker op voorraad houden kan best veel opleveren, tenminste daar hoef je verder niets voor te doen. Ondertussen auto's stelen en verkopen maakt wel een goede combinatie om geld te verdienen. 

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...