Jump to content

Foutje gevonden


PatrickW

Recommended Posts

  • Reacties 3.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • .Timothy

    149

  • ASPHALT

    121

  • _KoE_Mzungu

    119

  • GTA-Sheep

    95

Top Posters In This Topic

Posted Images

De link op de LCS pagina doet het nu wel, toen ik het bericht schreef nog niet. (gevalletje cachefiles?) Bij de link op de VCS pagina krijg ik nog steeds de 'Sorry, we hebben niet gevonden wat je zocht!'-melding.

Ik word geleid naar 'forumnummer' 199, terwijl dat nummer 179 moet zijn.

Bewerkt: door RUBENN
Link to comment
Delen op andere websites

In de San Andreas pagina zijn maar 8 voertuigen, terwijl er in totaal ongeveer 70 zijn.

En in de III pagina staan een aantal voertuigen met speciale eigenschappen niet vermeld (er staan 3 vermeld terwijl er 8 zijn)

Bewerkt: door VeryRealGirl
Link to comment
Delen op andere websites

Bedankt voor je post VeryRealGirl. Aangezien je het over een aantal van onze speciale voertuigen pagina's hebt kan je denk ik wel begrijpen dat het opstellen van dergelijke pagina's heel wat tijd in beslag neemt, niet alleen wat betreft het beschrijven maar ook de research. WikiGTA is namelijk niet een website die zomaar zaken van andere websites overneemt.

Zoals je kunt zien bovenaan de twee pagina's die je in je post vermeld hebt staat er een "Work in progress" template die impliceert dat er nog volop aan de pagina in kwestie wordt gewerkt. Graag vraag ik daarom nog wat geduld. Mocht je echter over de nodige kennis beschikken en willen bijdragen blijf dan zeker plakken hier op het forum en stuur een sollicitatie PM naar Joriz.

PS: de volledige lijst met speciale voertuigen in GTA San Andreas staat op mijn WikiGTA overlegpagina; mocht je geïnteresseerd zijn laat het mij dan weten en ik stuur je de lijst via PM.

Link to comment
Delen op andere websites

Leuk om te lezen dat er nog interesse is voor games uit het III-era (met daarbij in het bijzonder voor GTA III)! :)

Hoewel verre van foutloos wil ik je erop wijzen dat je posts geen spelfouten bevatten. Mocht je ooit meer vertrouwen hebben in je beheersing van de Nederlandse taal en (nog) enige interesse hebben om mee te werken aan de wiki, schroom dan niet te solliciteren! Alle hulp is welkom en daarbij is het naar mijn mening ook nog eens erg leuk!

Bewerkt: door Dotz
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
  • 1 maand later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...