Jump to content

GTA 5 DLC Vehicles guns gebruiken


GTApolicechief

Recommended Posts

Goede avond, 

 

ik weet niet of ik het bij de goede topic lijst doe. Maar dat verplaatsen jullie dan wel hopelijk :$. Excuses daarvoor alvast.

 

Goed, het is een tijdje geleden dat ik DLC vehicles gebruikte in singleplayer. Nu ik weer een tijdje DLC vehicles gebruik of vehicles waarbij een 2e of 3e piloot/gunner voor nodig is. Vraag ik mij af of er een mod is, waarbij jij zelf als persoon de 2e of 3e of 4e gunner/piloot kan wezen. Ik weet dat er 1 was/is. Alleen ben zijn naam vergeten van de mod. 

De mod houd in dat jij als 1e piloot ook gebruik kan maken van de wapens van de andere piloten/gunners. Terwijl jij zelf vliegt, en ondertussen zelf gebruik kan maken van de andere wapens systemen. Neem bijvoorbeeld de Savage, de Savage heeft zijn minigun voor op een draaiende as. Deze kan je niet draaien in singleplayer. Of neem de RPC of andere voertuigen waar een wapen ergens anders zit en er niet bij komt. Met deze mod kon je wel gebruik maken van de wapens. 

 

Ik joop dat jullie mij begrijpen wat ik bedoel.

 

Alvast bedankt voor de moeite.

Link to comment
Delen op andere websites

Hallo!

 

Ik denk dat ik de mod gevonden heb waarvan je het bestaan al wist (mocht je deze nodig hebben). Met deze mod is het mogelijk om de Insurgent of Technical te besturen terwijl je achter de minigun zit. Ik kan helaas geen andere mod vinden die dit voor meer voertuigen mogelijk maakt. 

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Jazeker, dat is er en dit is wat je moet hebben:

https://nl.gta5-mods.com/misc/driver-controls-gunrunning-vehicle-weapons-handling-meta

 

Daarmee kan je als 2de of 3de gunner fungeren terwijl je toch achter het stuur zit. Je kan de guns/missiles ook gebruiken die in Gunrunning en Smuggler's Run zijn.

 

En je wil vast ook de Vehicles Proxomity mines gebruiken in SP:

https://nl.gta5-mods.com/scripts/gunrunning-proxy-mines

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...