Jump to content

JasonStatham

Recommended Posts

  • Reacties 62
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dutchy3010

    16

  • MovieGamer

    12

  • aron24

    10

  • NandroDavids

    8

Mooie voetbalmiddag inderdaad. Al genoeg Feyenoord fans voorbij zien druppelen, ik woon aan het Hofplein. Niettemin hoop ik dat Ajax wint, als dat niet lukt Feyenoord. Gelijkspel is m'n minst favoriete uitkomst; dan missen mijn beide favo clubjes 2 punten en totaal dus 4 verliespunten. En zeker dit jaar gun ik het PSV gewoon niet met die selectie :N (of in de winterstop moet er nog wat transfer magie komen).

Link to comment
Delen op andere websites

2 uur geleden, Dutchy3010 zei:

Mooie voetbalmiddag inderdaad. Al genoeg Feyenoord fans voorbij zien druppelen, ik woon aan het Hofplein. Niettemin hoop ik dat Ajax wint, als dat niet lukt Feyenoord. Gelijkspel is m'n minst favoriete uitkomst; dan missen mijn beide favo clubjes 2 punten en totaal dus 4 verliespunten. En zeker dit jaar gun ik het PSV gewoon niet met die selectie :N (of in de winterstop moet er nog wat transfer magie komen).

Ik denk dat wel gaat gebeuren(waarschijnlijk is Feyenoord beter, komt AjAx voor en komt Feyenoord nog langszij in de laatste tien minuten)

Link to comment
Delen op andere websites

PSV heeft gewonnen, en ik weet gelijk weer waarom ik niet van die club hou. Zo defensief ingesteld. Sta je op 1-0, ben je veel beter, ga je met 11 man op eigen helft staan, loerend op een counter. Heb je nog geluk dat Heracles er geen in prikt, want ook zij hadden mogelijkheden. Ja, je pakt punten. En ja, je staat bovenaan. Maar deze strategie vind ik niet topclub waardig. :N 

Link to comment
Delen op andere websites

Tjonge wat was Ajax veel beter dan Feyenoord, op die 10-15 minuutjes na. Dat had ik niet verwacht. Maar wat een slechte wedstrijd overall... heb me wel vermaakt, ook in de eerste helft. Slecht voetbal, maar er gebeurde wel wat. Geen tikkies breed op zoek naar de ruimte vanwege een geparkeerde bus.

Link to comment
Delen op andere websites

Ha, nice. Het was niet goed, maar gelukkig wel goed genoeg. Beetje geflatteerd aan het eind, maar Feyenoord liet het ook wel wat makkelijk lopen. Die moeten nu wel echt vol aan de bak om nog weer mee te doen om de titel, anders is PSV straks favoriet met Ajax als eigenlijk enige concurrent meer.

Link to comment
Delen op andere websites

1 uur geleden, Dutchy3010 zei:

Tjonge wat was Ajax veel beter dan Feyenoord, op die 10-15 minuutjes na. Dat had ik niet verwacht. Maar wat een slechte wedstrijd overall... heb me wel vermaakt, ook in de eerste helft. Slecht voetbal, maar er gebeurde wel wat. Geen tikkies breed op zoek naar de ruimte vanwege een geparkeerde bus.

Nee, niet echt. Ajax was niks beter. Pas toen Feyenoord achterin 1 op 1 speelde, had Ajax de ruimte om zelf kansen te creëren. Eerste helft was ook bagger, tweede helft was zo mogelijk nog slechter. En Makkelie floot op het niveau van de wedstrijd, slecht dus

 

Maar Feyenoord gaat geen kampioen worden dit jaar en Ajax ook niet(winnen gewoon door cruciale fouten van Feyenoord). Dat gaat PSV gewoon worden(al hoop ik op PEC, want die staan er goed voor en spelen ook nog goed ook)

Link to comment
Delen op andere websites

Hoe kom je er bij dat Ajax "niks beter" was? Ook in de slechte fase was Ajax imo beter dan Feyenoord... allebei slecht, maar Ajax minder slecht, en had veel meer "bijna kansen" ( :7 ) dan Feyenoord. Alleen die 10-15 minuten had Feyenoord de overhand; de rest Ajax. 

Link to comment
Delen op andere websites

1 uur geleden, Dutchy3010 zei:

Hoe kom je er bij dat Ajax "niks beter" was? Ook in de slechte fase was Ajax imo beter dan Feyenoord... allebei slecht, maar Ajax minder slecht, en had veel meer "bijna kansen" ( :7 ) dan Feyenoord. Alleen die 10-15 minuten had Feyenoord de overhand; de rest Ajax. 

Omdat:

-Beide ploegen niks gecreëerd hebben zonder fouten

-Beide ploegen onnodig veel de bal inleverden

-Beide ploegen domme overtredingen maakten

-Beide ploegen kansen kregen uit fouten van de tegenstander, waarna een individuele actie volgde.

-Beide ploegen in de eerste wedstrijd beiden 1 grote kans hadden.

-Feyenoord een betere periode kende in de tweede helft

-Ajax een betere periode kende in de tweede helft

-In de eerste helft bijna geen kansen gecreëerd werden door beide ploegen

Link to comment
Delen op andere websites

Dat het een slechte wedstrijd was, staat buiten kijf, maar één team kan toch minder slecht zijn dan de ander? En imo was dat duidelijk op basis van spelbeeld. Met name de eindpass ging steeds fout bij Ajax, maar bij Feyenoord was het meestal net over de middellijn al klaar. Overigens waren alle commentatoren het met mij eens - nou wil ik zeker niet beweren dat zij het altijd juist hebben, maar als álle commentatoren en analisten hetzelfde zeggen, schuilt daar meestal wel een kern van waarheid in. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Wat een klote-seizoen zeg, nu al...

 

PSV 8 punten los, dat slaat toch nergens op? Zelf mazzelen ze er aardig door iedere week, en Ajax en Feyenoord laten het overal liggen. Die zijn ook gewoon slecht bezig, dus wat dat betreft is de achterstand wel weer terecht. Maar zo wordt het niet echt een leuk seizoen vrees ik. Kampioen van de armoede dit jaar, PSV. 

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...