Jump to content
PrioX

Ocelot XA-21 Supercar nu beschikbaar in GTA Online!


medium.gtaonline_ax21.png.8907d31421c0a0

 

Rockstar blijft de voertuigenlijst in GTA Online uitbreiden. Vanaf vandaag is de Ocelot XA-21 supercar beschikbaar bij Legendary Motorsport voor een prijs van $2.375.000. Dit snelheidsmonster wist te ontsnappen uit de experimentele ondergrondse testfabriek van Ocelot en trekt nu veel bekijks. Laat zien dat je op het randje leeft en koop de Ocelot XA-21 vandaag nog! 

 

Het is dinsdag, dus er zijn weer een aantal bonussen en kortingen beschikbaar. Bekijk ze hier

 

Bron: Rockstar Newswire

 

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Dit is echt te belachelijk aan het worden. Iedereen zit te wachten op het nieuws over RDR2 in de zomer dat R* beloofd had, en wat doen zij week na week: een nieuwe auto uitbrengen. :7 De RDR2 informatie zal voor de laatste dag van de zomer zijn, vrees ik. :(

 

Maar goed, ik kan het hen niet kwalijk nemen. Ik zou net hetzelfde doen in hun plaats als je naar het succes van GTA Online kijkt. Zelf heb ik GTA Online al een tijdje geleden aan de kant geschoven, omdat het allemaal draait om geld en minder om het plezier. Kijk maar naar de prijs van deze auto. Fingers crossed dat de MP van RDR2 niet zo zal zijn.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

21 minuten geleden, Platypus zei:

Dit is echt te belachelijk aan het worden. Iedereen zit te wachten op het nieuws over RDR2 in de zomer dat R* beloofd had, en wat doen zij week na week: een nieuwe auto uitbrengen. :7 De RDR2 informatie zal voor de laatste dag van de zomer zijn, vrees ik. :(

 

Maar goed, ik kan het hen niet kwalijk nemen. Ik zou net hetzelfde doen in hun plaats als je naar het succes van GTA Online kijkt. Zelf heb ik GTA Online al een tijdje geleden aan de kant geschoven, omdat het allemaal draait om geld en minder om het plezier. Kijk maar naar de prijs van deze auto. Fingers crossed dat de MP van RDR2 niet zo zal zijn.

Moet ook eerlijk zeggen dat het ''drip feeding'' wel een beetje absurd begint te worden. We krijgen steeds beetje bij beetje. Al de content van de laatste weken zit al in het spel sinds de release van Gunrunning (13 juni). Ze blijven nu alles een beetje rekken i.p.v. ons te geven wat we daadwerkelijk willen.

 

Een tweede trailer van RDR2 is welkom hoor. :eten:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

De bonussen deze week zijn wel interessant. 

Stel dat je slechts 1 voertuig te verplaatsen wil hebben, zorg je dat je bar juist 25% is. 1 aankoop van 20% kost me $75K. 

Voor 25% krijg ik $125K in Blain County (zonder upgrades), dankzij de bonus nu $250K.

Bij 20% light het bedrag natuurlijk ietsje lager, maar toch nog steeds de moeite. 

Lekker cashen deze week dus. (Als de spaarpot voor een bunker eens z'n doel bereikt :muur: )

 

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

2 minuten geleden, Skullz-000 zei:

De bonussen deze week zijn wel interessant. 

Stel dat je slechts 1 voertuig te verplaatsen wil hebben, zorg je dat je bar juist 25% is. 1 aankoop van 20% kost me $75K. 

Voor 25% krijg ik $125K in Blain County (zonder upgrades), dankzij de bonus nu $250K.

Bij 20% light het bedrag natuurlijk ietsje lager, maar toch nog steeds de moeite. 

Lekker cashen deze week dus. (Als de spaarpot voor een bunker eens z'n doel bereikt :muur: )

 

Heb gisteren voor het eerst in twee maanden mijn bunker staff op 'Manafacturing' gezet. Ik moet zeggen dat het redelijk snel ging met alle upgrades. In een klein uurtje had ik iets meer dan 250k verdiend met het verkopen van mijn stock in LS. Ga het deze week zeker nog vaker doen. 

 

Had gelezen dat je met alle upgrades en een volle stock 2.1 miljoen kan verdienen in Los Santos. Ik kan deze week dus eindelijk het geld van de bunker terugverdienen :puh: 

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

9 uur geleden, PrioX zei:

Heb gisteren voor het eerst in twee maanden mijn bunker staff op 'Manafacturing' gezet. Ik moet zeggen dat het redelijk snel ging met alle upgrades. In een klein uurtje had ik iets meer dan 250k verdiend met het verkopen van mijn stock in LS. Ga het deze week zeker nog vaker doen. 

 

Had gelezen dat je met alle upgrades en een volle stock 2.1 miljoen kan verdienen in Los Santos. Ik kan deze week dus eindelijk het geld van de bunker terugverdienen :puh: 

Is zo. Een volle stock verkopen in LS geeft je een vette 2.1 miljoen GTA$.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...