Jump to content
PrioX

Nieuwe L.A. Noire edities aangekondigd!


medium.9777b74c903fdcad28f05b165c6587954

 

Dit zal voor veel mensen als een verassing aankomen. Rockstar Games heeft vandaag aangekondigd dat er op 14 november 2017 vier nieuwe edities van L.A. Noire uitkomen. Spelers kunnen het verhaal van rechercheur Cole Phelps dat zich afspeelt in 1947 in Los Angeles opnieuw ervaren op de Playstation 4, Xbox One en Nintendo Switch met veel technische verbeteringen. 

 

L.A. Noire voor Playstation 4 en Xbox One

Deze editie bevat het originele spel met alle DLC's zoals we deze al eerder gezien hebben op de Playstation 3 en Xbox 360. Er zijn veel technische verbeteringen waaronder een beter visueel beeld, verbeterde verlichting en wolken, nieuwe cinematische camerahoeken, hoge resolutie texturen en meer. Het spel draait op 1080p op de normale Playstation 4 en Xbox One. Daarnaast is er 4k ondersteuning beschikbaar voor de Playstation 4 Pro en Xbox One X.

 

L.A. Noire voor Nintendo Switch

De eerste Rockstar game voor de Nintendo Switch is dus ook aangekondigd! Deze editie bevat het originele spel met alle DLC's. Daarnaast zijn er specifieke verbeteringen gemaakt. Zo is er een Joy-Con modus beschikbaar, gebaar gebaseerde besturingselementen, HD rumble en nieuwe camera hoeken. Ook is er ondersteuning voor touch screen besturing voor het draagbare recherchewerk. 

 

L.A. Noire: The VR Case Files voor HTC Vive 

Deze editie bevat zeven zaken uit het originele spel die volledig opnieuw ontworpen zijn voor virtual reality. 

 

Alle edities zijn vanaf 14 november beschikbaar. Voor meer nieuws kan je de vernieuwde website van het spel bekijken. Uiteraard houden we jullie hier op GTAForum op de hoogte. 

 

Bron: Rockstar Newswire

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Heb een paar weken geleden LA Noire nog eens uitgespeeld, dus dit is wel toevallig. :puh:

Erg leuk voor de mensen die nog niet de kans hadden om deze game te spelen, want ik raad hem zeker aan. Fantastische game. _O_

 

(PS: Het verhaal speelt zich af in 1947, twee jaar na WO II ;) )

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Tja, sorry voor dat negatieve gedoe van mij de laatste tijd maar wanneer komen ze eindelijk eens met iets nieuws? "Remaster" en "Definitive Edition" zijn in mijn ogen gewoon synoniemen voor "betaal nog maar eens voor een spel dat je eerder al had gespeeld maar dat nu niet meer compatibel is met je huidige systeem".

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

17 minuten geleden, Big Boss zei:

wanneer komen ze eindelijk eens met iets nieuws?

Eigenlijk is dit iets nieuws voor R*. Dit is hun eerste game met VR support. (Maar ik snap wel wat je bedoelt.) Volgens mij is dit vooral een soort test om te zien of ze goed met VR kunnen werken.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Volgens Xbox News (erkende website van Microsoft) krijg je o.a. 4 nieuwe outfits met speciale vaardigheden voor het voltooien van bepaalde opdrachten, en zijn er nieuwe collectables waaronder ''Novel Covers'' en ''Golden Vinyl Record''.

 

Twijfel zelf nog of ik het spel opnieuw ga kopen. Ik vond het voor een keertje leuk maar ik denk dat het snel gaat vervelen aangezien ik de afloop van alle zaken al weet. Eens kijken of ze me met wat beelden kunnen overtuigen. ^_^

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Op 9/7/2017 om 19:18, Platypus zei:

Eigenlijk is dit iets nieuws voor R*. Dit is hun eerste game met VR support. (Maar ik snap wel wat je bedoelt.) Volgens mij is dit vooral een soort test om te zien of ze goed met VR kunnen werken.

En om te kijken of het aanslaat. Het staat nog behoorlijk in de kinderschoenen, dus het is nog even aftasten bij welke soort games VR echt toegevoegde waarde heeft en aanslaat.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Gisteren zag ik ergens een foto voorbij komen waarop te zien was dat de remaster op Rockstar Warehouse €40 gaat kosten voor de PS4 en Xbox One, en €50 voor de Nintendo Switch (als pre-orders). 

 

Voor rond de €40 ben ik persoonlijk wel bereid om het spel nog een keertje aan te schaffen. :) 

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik heb het spel toentertijd wel aangeschaft, maar dan enkel het "kale" spel, zonder alle DLC's. Het is een top spel en ik vond het eigenlijk wel jammer dat ik 'm op de One niet meer kon spelen. Denk dat ik deze wel ga aanschaffen.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik vind het wel mooi dat ze een spel naar de Vive brengen. Al heeft bijna niemand nog zo'n ding kan R* op deze manier wel goed een showcase neerlzetten en ervaring op doen voor toekomstige nieuwe spellen. 
 

R* maakte met de Rage engine ook eerst Table Tennis voordat ze het echt gingen gebruiken in GTA4. Mijn verwachting is dat ze ook dus met VR en de Vive aan de slag gaan om te kijken of dit wat voor de toekomst is :)

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Op 9-9-2017 om 10:51, PrioX zei:

Gisteren zag ik ergens een foto voorbij komen waarop te zien was dat de remaster op Rockstar Warehouse €40 gaat kosten voor de PS4 en Xbox One, en €50 voor de Nintendo Switch (als pre-orders). Voor rond de €40 ben ik persoonlijk wel bereid om het spel nog een keertje aan te schaffen. :) 

Op Bol.com staat nu ook 40 euro voor de PS4 en XBOX One xersie. De prijs is niet zó hoog, maar wel hoger dan de remaster van SA op PS3.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...