Jump to content
PrioX

Bombushka (Run) nu beschikbaar in GTA Online!


medium.Bombushka.png.2ae7e93ce98bf7874fc

 

Ooit al een groot gevechtsvliegtuig in je bezit willen hebben om de bevolking mee af te slachten? De Lazer en Hydra jets zijn verleden tijd. De RM-10 Bombushka is de nieuwste telg in het lijstje van vliegtuigen in GTA Online. Deze oude bommenwerper die ontworpen is in de Soviet Union kan vandaag nog in jouw persoonlijke vliegtuighangar staan. Je moet hier echter wel een aardig zakcentje voor hebben, $5.918.500 of wanneer je 24 Smuggler's Run missies volbracht hebt $4.450.000. De Bombushka kan uitgerust worden met leuke snufjes zoals verschillende wapens, bommen en paintjobs. Ow, en had ik al gezegd dat er meerdere bemanningsleden in het vliegtuig kunnen die achter de wapens kunnen zitten? :sigaar:

 

Bombushka Run

Een nieuwe Adversary Mode speciaal ontworpen voor de RM-10 Bombushka. Het is een klassiek kat en muis spelletje waarbij het ene team in de Bombushka zit die is uitgerust met sterke wapens. Het andere team maakt gebruik van aanvalshelikopters en hun doel is om de Bombushka neer te halen. Verwacht snel een review van deze nieuwe Adversary Mode in ons nieuwsforum. :Y

 

Er staan ook weer leuke bonussen en kortingen voor je klaar. Deze zijn hier te bekijken.

 

Bron: Rockstar Newswire

 

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

5 uur geleden, PrioX zei:

Ooit al een groot gevechtsvliegtuig in je bezit willen hebben om de bevolking mee af te slachten?

Om de bevolking mee af te slachten? Wat heeft dit met Grand Theft AUTO te maken? Grote AUTO diefstal is elke update opnieuw een oorloggame aan het worden. En als ik dit zeg krijg ik kritiek of word ik gebanned door jullie, maar het is zo :( ieder zijn MENING AUB ! Respecteer ook mijn menig en me niet meteen bannen omdat ik zeg dat GTA meer een oorlog game is :( Voor mij 'en veeeeel andere personen" is GTA het stelen van wagens, ze verder verkopen en zo winst maken, auto stelen, verkopen, hier en daar ene winkeloverval moet ook kunnen, maar echt oorlog met bommen, raketten, oorlogvliegtuigen? Denken ze in Amerika niet na, deze tijden wat er in het echt gebeurt op de wereld? ZONDER IETS TE VERNOEMEN ! RESPECT VOOR MIJN MENING AUB !

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

7 minuten geleden, GTA_FUNPLAYER zei:

Respecteer ook mijn menig en me niet meteen bannen omdat ik zeg dat GTA meer een oorlog game is

Je zal echt niet zomaar verbannen worden hoor. Het ligt er natuurlijk aan hoe je jouw mening verwoord. Zoals jij hebben ook anderen een mening waar je mee moet kunnen omgaan. ;) Overigens ben ik het met je eens dat er veel nieuwe voertuigen, wapens, enz worden toegevoegd met het oog op Player vs Player. Vooral de recente updates focussen zich voornamelijk op grote militaire en bepantserde voertuigen. Maar misschien dat de cijfers achter de schermen aantonen dat deze voertuigen geliefd zijn binnen de community? Anders weet ik ook niet waarom ze er mee doorgaan. 

 

 

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

inderdaad het is omdat veel mensen tegenwoordig graag agressie hebben en oorlog. Maar ik denk dat (misschien omdat ik ouder ben) dat het niet zo slim is om de jeugd tot oorlog aan te zetten. Rockstar speelt erop in omdat de jeugd vollop Shark cards koopt en graag schieten enzo, voor hun is het niet omdat ze dit steunen maar omdat het geld in het laatje brengt.

Maar gewoon, die missies mogen ze erin laten van mij, dan kunnen die oorlogliefhebebrs dit spelen, maar ze moeten ook andere missies erin steken zodat niet-oorlogliefhebbers ook iets aan GTA heeft, en die worden door Rockstar vergeten. Denk aan meer huizen zoals Michael zijn huis, villa+ 2 car garage, een handeltje in occasie wagens, bv met een truck + oplegger hout vervoeren van de ene kant map naar andere, en per schade gaat er zoveel van je loon af ! Zulke missies.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Op 19-9-2017 om 18:14, GTA_FUNPLAYER zei:

inderdaad het is omdat veel mensen tegenwoordig graag agressie hebben en oorlog. Maar ik denk dat (misschien omdat ik ouder ben) dat het niet zo slim is om de jeugd tot oorlog aan te zetten. Rockstar speelt erop in omdat de jeugd vollop Shark cards koopt en graag schieten enzo, voor hun is het niet omdat ze dit steunen maar omdat het geld in het laatje brengt.

Maar gewoon, die missies mogen ze erin laten van mij, dan kunnen die oorlogliefhebebrs dit spelen, maar ze moeten ook andere missies erin steken zodat niet-oorlogliefhebbers ook iets aan GTA heeft, en die worden door Rockstar vergeten. Denk aan meer huizen zoals Michael zijn huis, villa+ 2 car garage, een handeltje in occasie wagens, bv met een truck + oplegger hout vervoeren van de ene kant map naar andere, en per schade gaat er zoveel van je loon af ! Zulke missies.

Daarom is GTA officieel ook 18+ :puh:

Bewerkt: door KaiSkillzz

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...