Jump to content

Mijn Playstation network eindigt


GTA_FUNPLAYER

Recommended Posts

Beste, ik heb melding gekregen van Playstation Network dat mijn jaarcontract eindigt en kan verlengen. Nu is het 59.99€ ipv 49.99€ verleden jaar. Maar het aller enige spel dat ik Online speel is GTA en dan is het nog solo in mijn eentje om de mooie wagens en geld verdienen enzo, maar als rot Rockstar zo blijft verder doen met hun oorlog updates denkt ik niet dat ik ga verlengen en is het definitief GEDAAN met GTA Online voor me !!!! Heb maar 2 spelletjes en dat is Project Cars en GTA en speel enkel alleen omdat ik niemand meer vertrouw online. Elke maal opnieuw zeg je"ik zal toch eens proberen terug met "vrienden" te spelen, maar die schieten je dood om fun?? FUN ??? Sorry als men GTA als een kindspelletje aanziet en doodschieten fun vinden hoeft de huidige generatie niet voor mij. Ik ben 42jaar en heb een leven. Ik ga niet doodleuk doodschieten en lachen hahahahaha mijn medespeler is zomaar dood voor de lol :)  ! Neen :( dan speel ik wel eventjes Michael of Franklin of Trevor en heb je nog dieren bij en kan je ook leuk rondrijden zonder die extra 59.99€ die Rockstar uit je zak haalt !

Link to comment
Delen op andere websites

GTA blijft een spel met veel geweld, ook zonder de recente updates van Rockstar. Je weet inmiddels wat je kunt verwachten van GTA Online. Het is nou eenmaal een zooitje ongeregeld met veel spelers die elkaar afschieten. Maar dat is eigenlijk ook grotendeels het doel van het spel. Als jij geld wil verdienen zijn er weer andere spelers die dat volgens het spel tegen moeten gaan. Ja, GTA Online is een spel dat zich voornamelijk focust op PvP. Maar na 4 jaar zou je er eigenlijk niet meer van moeten opkijken. ;) Je kan je blijven irriteren aan GTA Online. Maar als ik jou was zou ik er dan gewoon een keertje mee stoppen. Of gewoon in de storymode blijven. Daar kan je ook rustig spelen.

 

Rockstar pakt trouwens geen 60 euro van je af. Het is Sony die de prijzen verhoogd heeft. 

Link to comment
Delen op andere websites

Dat begrijp ik volkomen en van mij mogen mensen elkaar afschieten en plezier hebben aan vermoorden van mensen (vraag me wel af of sommige mensen nog fictie en realiteit tussen elkaar kunnen onderscheiden). Maar is het dan werkelijk zo moeilijk om een groep te vinden (liefst 30+) die geniet van rondtoeren? Heb zelf een groep gevonden die als voorwaarde had dat je 30+ moest zijn en geen kinderlijk gedrag, maar toch schoten sommige ook je dood voor lol. Ik persoonlijk ken geen mensen in het echte leven die GTA spelen ! En daar zit het probleem ook, ik heb geen echte vrienden die ik 100% vertrouw en ken. Meeste houden zich op 40j niet meer met GTA bezig :D hehe. Mja ik heb geen vrouw of kinderen dusja, heb 2 PS4 spelletjes Project Cars en GTA dus zit ook niet erg veel op PS4. Maar zou dolgraag eens een clubje hebben bv MC club waar ze rondrijden met bv 20 Outlaw mannen die op choppers toeren. Maar niet die continu zitten te schieten enzo. Gewoon, clubje, pintje drinken, motor pakken en toer maken :) !!!!!!

Bewerkt: door GTA_FUNPLAYER
Link to comment
Delen op andere websites

Op 23-9-2017 om 18:21, GTA_FUNPLAYER zei:

Dat begrijp ik volkomen en van mij mogen mensen elkaar afschieten en plezier hebben aan vermoorden van mensen (vraag me wel af of sommige mensen nog fictie en realiteit tussen elkaar kunnen onderscheiden). Maar is het dan werkelijk zo moeilijk om een groep te vinden (liefst 30+) die geniet van rondtoeren? Heb zelf een groep gevonden die als voorwaarde had dat je 30+ moest zijn en geen kinderlijk gedrag, maar toch schoten sommige ook je dood voor lol. Ik persoonlijk ken geen mensen in het echte leven die GTA spelen ! En daar zit het probleem ook, ik heb geen echte vrienden die ik 100% vertrouw en ken. Meeste houden zich op 40j niet meer met GTA bezig :D hehe. Mja ik heb geen vrouw of kinderen dusja, heb 2 PS4 spelletjes Project Cars en GTA dus zit ook niet erg veel op PS4. Maar zou dolgraag eens een clubje hebben bv MC club waar ze rondrijden met bv 20 Outlaw mannen die op choppers toeren. Maar niet die continu zitten te schieten enzo. Gewoon, clubje, pintje drinken, motor pakken en toer maken :) !!!!!!

Ikzelf speel op diverse manieren, soms rijd ik alleen rondjes, hier en daar jobs doen. Maar soms ook in rage mode door de free-mode heen.. Zoals Priox al zei, het is de taak van andere spelers om te voorkomen dat zij bijvoorbeeld de auto afleveren.

 

Bij onze crew, the criminal legends, hebben we regelmatig crew meetings waarin we samenkomen op de crew server en vanuit daar een leuke gezamelijke playlist starten. De leeftijden hierin lopen uiteen van 14 tot over de 40 jaar. De meeste mensen zijn rond de 20 jaar, maar zitten er genoeg bij van 30+ met een gezin etc. :-) Wellicht leuk om te joinen?

Link to comment
Delen op andere websites

je kan op internet kijken voor aanbieders van ps plus abonement. meestal is online goedkoper. ik heb van de week een site gezien waar ik  totaal 52 euro betaalde voor een jaar ps plus abonement.  ik weet niet of ik hier de site mag zetten dus dat doe ik dan  maar ook nog niet.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...