Jump to content

Wat zijn je favoriete muziekalbums van dit jaar?


Michael

Recommended Posts

Wat zijn je favoriete muziekalbums van dit jaar tot nu toe? Ik heb persoonlijk erg genoten van Melodrama van Lorde en Lust for Life van Lana Del Rey. Voor de rest vond ik de EP No Plan van David Bowie erg goed. Voor de rest hebben de meeste van mijn favoriete artiesten geen nieuwe albums uitgebracht behalve Madonna die een livealbum voor haar tour heeft uitgebracht. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Tja, dat zijn er een hoop. :) Om te beginnen vind ik Mastodon's beide albums die dit jaar uitgekomen zijn erg goed (Emperor of Sand, en de EP Cold Dark Place). Verder zijn Kreator - Gods of Violence, Overkill - Green, Mean, Killing Machine, Warbringer - Woe to the Vanquished en Obituary's selftitled album erg goed. Ik kijk nog uit naar Cannibal Corpse's nieuwe album Red Before Black in November.

Link to comment
Delen op andere websites

Op dit moment: Flying Microtonal Banana en Sketches of Brunswick East van King Gizzard & The Lizard Wizard (laatste is samen met Mild High Club, overigens), Death Song van The Black Angels, Youth Hunt van The Homesick, Meandering van The Mysterons, What Kind of Dystopian Hellhole is This? van The Underground Youth, en The Weather van Pond. 

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...
  • 1 maand later...

Zo richting het einde van het jaar zijn er toch nog een hoop nieuwe releases geweest waarvan ik ze toch waardig vind om ze te noemen. :) Zo is in November het nieuwe Cavalera Conspiracy album uitgekomen, Psychosis, en Cannibal Corpse's Red Before Black. Als ik de albums van dit jaar zou moeten beoordelen zou ik ze als volgt neerzetten;

 

  1. Mastodon - Sultan's Curse
  2. Warbringer - Woe to the Vanquished
  3. Cavalera Conspiracy - Psychosis
  4. Mastodon - Cold Dark Place (EP)
  5. Overkill - Green, Mean, Killing Machine
  6. Cannibal Corpse - Red Before Black
  7. Obituary - Obituary
  8. Kreator - Gods of Violence
  9. Rex Brown - Smoke on This

Er zijn nog een aantal albums die ik nog niet geluisterd heb, zoals Foo Fighter's Gold & Concrete en Immolation's Atonement. Die zal ik wel een keer op zetten als ik onderweg naar school ga oid.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 5 weken later...

Ik ga een beetje valsspelen, en roep een heel muziekproject tot mijn favoriete muziekalbum, namelijk Saturation I, II, en III van Brockhampton. Ik wil ook een shoutout geven aan Steroids (Crouching Tiger Hidden Gabber Megamix) van Death Grips, met afstand de beste muziek om wakker van te worden.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...