Jump to content
PrioX

Nieuwe Red Dead Redemption 2 trailer!


medium.fce53116ee40fd08068c5293aaee5746b

 

We hebben er bijna 1 jaar op moeten wachten. Maar nu is het dan eindelijk zo ver. Geniet van deze adembenemende beelden die ons al een voorproefje geven van Rockstar's nieuwe western die het verhaal volgt van outlaw Arthur Morgan en de Van der Linde gang. Het spel speelt zich vóór het verhaal van Red Dead Redemption (1) af en is daardoor een prequel. 

 

Het landschap is prachtig, de animaties zijn van hoog kwaliteit en hoofdpersoon Arthur ziet er nu al badass uit. :sigaar:

 

 

Bron: Rockstar Newswire

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Wat een mooie beelden, ik had eigenlijk ook niet anders verwacht. Vet dat Dutch terug is, interessant karakter waarvan we in deel 1 niet genoeg over te weten zijn gekomen. Ben benieuwd of we John Marston ook te zien krijgen, al denk ik persoonlijk van niet. Bill Williamson heb ik geloof ik wel gezien in de scene waarbij drie mannen weglopen van een brandend huis. De linker is lijkt op Bill, de middelste is voor mij onbekend en de rechter is duidelijk het hoofdpersonage Arthur. 

 

Over hoofdpersonages gesproken, godzijdank dat we er maar één hebben. _O_

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Spring is herfst? Ik zou eerlijk gezegd niet weten waarom het zo lang duurt want het is geen open-world GTA spel en dat is heel begrijpelijk.

Maar een cowboy game... Maar goed, ik heb geen console en wie weet komt RDR2 wel na een tijdje naar PC. (Maar T2 met hun hebzucht betwijfel ik)

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Goeie trailer. Grafisch ziet het er weer top uit, met zeer verschillende omgevingen. Dat sprak me in RDR ook zo aan, de verscheidenheid aan natuur. Ik hoop wel dat als het weer zo'n uitgestrekte map wordt, dat we dan wel weer snel van A naar B kunnen reizen.

 

2 uur geleden, SilverRST zei:

Ik zou eerlijk gezegd niet weten waarom het zo lang duurt want het is geen open-world GTA spel en dat is heel begrijpelijk.

Maar een cowboy game...

Jij bent niet bekend met Red Dead Redemption? Het is juist wel een open wereld a la GTA. Sterker nog, het enige wat zo ongeveer het verschil is, is de tijd waarin het speelt en daardoor de setting. RDR werd door velen (terecht) GTH genoemd; Grand Theft Horse.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...