Jump to content
PrioX

GTA LCS en VCS mogelijk naar de PS4!


gallery_1_73_1152.jpg

 

@NandroDavids wist het ons eerder deze middag al te vertellen. GTA Liberty City Stories en Vice City Stories komen mogelijk naar de PlayStation 4! Dit wordt afgeleid van de ESRB-website. Op deze website worden de ratings van spellen bevestigd en zo wordt de minimum leeftijd om een spel te mogen spelen vastgelegd. 

 

Op de ESRB-pagina van GTA zijn recent LCS en VCS toegevoegd wat wil zeggen dat deze twee spellen opnieuw beoordeeld zijn, ditmaal voor de PlayStation 4. Overigens is het niet iets nieuws van Rockstar om oude GTA's naar een nieuwer platform te halen. Zo werden GTA III, VC en SA al eerder beschikbaar gemaakt op de PS4 met verbeteringen op technisch gebied en met trophies. 

 

Ook Max Payne 2 en Midnight Club 3 zijn opnieuw beoordeel wat erop zou wijzen dat deze Rockstar-spellen ook naar de PS4 komen. Rockstar heeft zelf nog geen verklaring gegeven. 

 

medium.gtalcsvcsPS4.png.a5d3938b5aed311d

 

Bronnen: ESRB.org en NandroDavids

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

1 uur geleden, MovieGamer zei:

Ik ga VCS echt opnieuw kopen al is het alleen maar voor dat "In The Air Tonight" concert van Phil Collins.

Je moet er rekening mee houden dat bepaalde nummers er misschien er niet meer inzitten, in de nieuwe versie van GTA San Andreas op de PS3 missen er volgens mij ook een paar nummers vanwege copyright rechten enzo. :puh: 

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

13 minuten geleden, Asphyxiated zei:

Je moet er rekening mee houden dat bepaalde nummers er misschien er niet meer inzitten, in de nieuwe versie van GTA San Andreas op de PS3 missen er volgens mij ook een paar nummers vanwege copyright rechten enzo. :puh: 

Steam versie van SA ook, vanwege verloop van rechten op nummers. :Y 

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik denk dat je er wel vanuit kan gaan dat Phil Collin's nummers allemaal nog in het spel zitten, aangezien zijn personage zelf in het spel zit.

 

Jammer dat het weer PlayStation exclusives zijn. Geen PC of XBox One versies. Ik heb de Stories altijd graag gespeeld maar ik ga niet speciaal een console aanschaffen voor remasters van spellen die ik al gespeeld heb.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...